Re: Πρόσκληση συμμετοχής στο Φεστιβάλ Νεολαίας του ΛΑΟΣ

Nick Kossifidis mickflemm at gmail.com
Wed Oct 20 22:16:05 EEST 2010

Στις 20 Οκτωβρίου 2010 6:26 μ.μ., ο χρήστης Antonis Christofides
<anthony at itia.ntua.gr> έγραψε:
>  Ας βάλω κι εγώ τα δυο ευρωλεπτά μου.
>
> Όταν πριν 5 χρόνια ήμουν στο ευρωκοινοβούλιο, είχα μιλήσει με
> ευρωβουλευτές των ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΣΥΝ, ΚΚΕ, και με τον Καρατζαφέρη (όχι με
> τον ίδιο, αλλά με το βοηθό του, όπως συνήθως συνέβαινε με τους
> περισσότερους ευρωβουλευτές). Το ίδιο έκαναν όλοι. Ουδέποτε κρύψαμε
> στους μεν ότι πηγαίναμε και στους δε, πράγμα που έκανε τη στάση μας
> σαφή και ειλικρινή. Το να συμμετάσχουμε ως σύλλογος στο φεστιβάλ του
> ΛΑΟΣ θα ήταν θαυμάσιο, γιατί στο ενεργητικό μας υπάρχει ήδη η
> συμμετοχή μας στο φεστιβάλ του ΣΥΡΙΖΑ, και έτσι θα ξεκαθαριζόταν πολύ
> [...]

Συμφωνώ απόλυτα με τον Αντώνη, δεν είναι μόνο θέμα πολιτικής
ουδετερότητας και τήρησης του καταστατικού και των σκοπών του
συλλόγου. Σκεφτείτε ότι όσο προκατάληψη υπάρχει από πλευράς μας
υπάρχει και απ' τη πλευρά τους. Αυτοί ή καλύτερα κάποιοι μέσα στην
οργανωτική επιτροπή του συνεδρίου έκαναν ένα βήμα προς τα εμάς. Αν δεν
πάμε εκεί αυτούς τους ανθρώπους θα τους κρεμάσουμε και ειλικρινά
χρειαζόμαστε συμμαχίες με όλους, ιδιαίτερα στο Ευρωκοινοβούλιο που σας
θυμίζω ότι ο ΛΑΟΣ έχει εκπροσώπηση. Δεν είναι όλοι στο ΛΑΟΣ φασίστες
και ρατσιστές όπως δεν είναι όλοι οι Linuxάδες προοδευτικοί, αριστεροί
κλπ. Υποτίθεται ότι το ελεύθερο λογισμικό μας διδάσκει να προσπερνάμε
τις μεταξύ μας διαφωνίες και τις ταμπέλες και να προχωράμε μπροστά
στους κοινούς μας στόχους. Δε ξέρετε καν ποιοι θα είναι στο συνέδριο
και ήδη έχετε βγάλει πόρισμα ότι θα πάτε και θα βρείτε μπροστά σας
μόνο χρυσαυγήτες !

Κάθε άνθρωπος με διαφορετική νοοτροπία είναι μια πρόκληση, αν
πηγαίναμε και μιλάγαμε μόνο με άτομα με τα οποία εξ' αρχής συμφωνούμε
στα περισσότερα δε θα υπήρχε εξέλιξη ούτε διάδοση των ιδεών μας και
προφανώς δε θα είχε προχωρήσει το ελεύθερο λογισμικό σε καμία
περίπτωση. Αν θέλετε εκεί είναι η "μαγκιά", να πείσεις κάποιον που
είναι εντελώς εκτός της λογικής του ελεύθερου λογισμικού και της
κοινότητάς του ότι αυτό το πράγμα είναι όμορφο, υπάρχει, δουλεύει και
αν θέλετε έχει πετύχει πολλά περισσότερα όσον αφορά τη κοινωνία σε
σχέση με τη δικιά τους προσέγγιση. Για να το πάμε και στη πολιτική το
βασικό χαρακτηριστικό των συντηρητικών ανθρώπων είναι ο φόβος και αν
έχουμε μια δυνατότητα να άρουμε τις όποιες φοβίες και επιφυλάξεις τους
τουλάχιστον όσον αφορά το ελεύθερο λογισμικό οφείλουμε σαν ενεργοί
πολίτες και υποστηρικτές αυτού του κινήματος να το κάνουμε. Εδώ έχουμε
πείσει μεγάλες εταιρίες όχι μόνο να το γυρίσουν σε ελεύθερο λογισμικό
αλλά και να υιοθετήσουν καινούριο σύστημα πατεντών (τρέχει ήδη μια
τέτοια προσπάθεια), στο ΛΑΟΣ θα κολλήσουμε ?

Επίσης δε καταλαβαίνω το "θα πάω να τους παρουσιάσω τη Χ δράση μας
σχετικά με τους μετανάστες" που βλέπω και ξαναβλέπω λες και θα κάνεις
επανάσταση, δηλαδή τι θα καταλάβεις ? Πας εκεί για να δημιουργήσεις
ένταση ? Μαγκιά είναι αυτό ή εξυπνάδα ? Ξαναλέω ότι το ελλακ μας έχει
μάθει να επικεντρωνόμαστε σε αυτά που μας ενώνουν, όχι σε αυτά που μας
διχάζουν, όποιος έχει ασχοληθεί σοβαρά με ελλακ αυτό το πράγμα πρέπει
να αποτελεί τρόπο ζωής ! Να τα παρουσιάσουμε και αυτά αλλά όχι μόνο
αυτά, σκοπός μας πρέπει να είναι η προβολή του ελεύθερου λογισμικού
και του έργου μας συνολικά και η ανάδειξή του ως μοντέλο ανάπτυξης
κλπ.

Θα μοιραστώ μαζί σας ένα περιστατικό. Είχαμε μαζευτεί για το wireless
summit μαζί με διάφορους άλλους kernel developers και όχι μόνο, στο
Linux Symposium στην Ottawa το 2008 και μεταξύ άλλων βγήκα για φαΐ με
κάποιους developers της Intel. Σε κάποια φάση ένας από αυτούς συζήταγε
για την οπλοκατοχή στις ΗΠΑ και πως όταν κυκλοφορείς έξω οι καλύτεροί
σου φίλοι έλεγε είναι οι Smith & Wesson, για το όπλο που έχει κλπ.
Αργότερα ο ίδιος τύπος άραζε με άλλους developers από άλλες χώρες και
άλλου χρώματος κλπ και μίλαγαν για κώδικα, τεχνολογία κλπ. Δηλαδή ΠΟΣΟ
γαμάτο είναι να βλέπεις κάτι τέτοιο, να βλέπεις μπροστά σου πως το
ελλακ ενώνει τους ανθρώπους και τους φέρνει κοντά, μακάρι να
μπορούσαμε να κάνουμε όλη τη κοινωνία να δρα όπως εμείς... Ειλικρινά
αν ήμουν Αθήνα θα ήμουν απ' τους πρώτους που θα έσκαγαν μύτη στο
συγκεκριμένο συνέδριο (και γνωρίζετε αρκετοί ποιες είναι οι πολιτικές
μου τοποθετήσεις) !

Ρε σεις τέτοιοι άνθρωποι υπάρχουν ανάμεσά μας κάθε μέρα, έρχονται στις
εκθέσεις που συμμετέχουμε και είναι σχεδόν σίγουρο ότι έχουμε μιλήσει
αρκετές φορές μαζί τους εκτός συνεδρίου. Δεν είναι από άλλο πλανήτη
ούτε εμείς είμαστε από άλλο πλανήτη. Θα απαντήσουμε σε αυτή τη
πρόσκληση-πρόκληση όπως πρέπει ή θα βγάλει ο καθένας το κόμπλεξ του ?
γιατί αν είναι έτσι και είμαι μέλος σε ένα σύλλογο κομπλεξικών να το
ξέρω να αυτο-διαγραφώ άμεσα.

Και μιας και ειπώθηκαν διάφορα για παρανομίες, φίλε μου ο ΣΥΡΙΖΑ πχ
έχει στηρίξει αρκετές φορές δράσεις για το κατέβασμα κεραιών κινητής,
μια από αυτές μάλιστα κατέληξε σε κόμβο του AWMN όπου του τα ξήλωσε
όλα ! Σύμφωνα με τη δικιά σου λογική ούτε στο δικό τους συνέδριο θα
έπρεπε να πάμε. Επίσης όλο το EPP στην Ευρώπη τόσο στο θέμα των
πατεντών όσο και στο θέμα των ανοιχτών προτύπων, του ελλακ, των
ψηφιακών δικαιωμάτων κλπ είναι σε διαφορετικό μήκος κύματος από εμάς,
δηλαδή ούτε με αυτούς θα έπρεπε να μιλήσουμε γιατί είναι "δεξιοί" ή
οτιδήποτε ?

Μια χαρά παίδες, ας πούμε λοιπόν ότι δικαίωμα στο ελλακ έχουν μόνο
όσοι γουστάρουμε εμείς (λες και μας ανήκει ένα πράγμα) και να
απαιτήσουμε να μπει στη GPL το αντίστοιχο κομμάτι, να ζητάμε
πιστοποιητικό πολιτικών φρονημάτων όταν κάποιος πάει να κατεβάζει τα
tarballs κλπ...

Δε πολεμάς ΠΟΤΕ τη φωτιά με φωτιά, grow up !!! Αν είστε προοδευτικοί
αποδείξτε το !!!

--
GPG ID: 0xD21DB2DB
As you read this post global entropy rises. Have Fun ;-)