Re: Πρόσκληση συμμετοχής στο Φεστιβάλ Νεολαίας του ΛΑΟΣ

Nikos Roussos nikos at autoverse.net
Thu Oct 21 13:44:17 EEST 2010

2010/10/21 Konstantinos Koukopoulos <kouk at noc.uoa.gr>:

> Μπορεί να μην είναι φασιστικό αλλά σίγουρα δεν είναι "δημοκρατικότατη
> πολιτική θέση". Πρόκειται περί μιας μη-αιτιολογημένης διάκρισης σε βάρος
> ενός πολιτικού κόμματος, οι απόψεις του οποίου οφείλουν να γίνονται
> σεβαστές.

Παρόλο που μάλλον συμφωνώ πως ο Hellug θα μπορούσε να πάει σε μια
τέτοια εκδήλωση του ΛΑΟΣ, δεν μπορώ να αγνοήσω πως το συγκεκριμένο
κόμμα είναι θεμελειακά αντίθετο με το σεβασμό της ανρθώπινης
αξιοπρεπειας (τουλάχιστον όταν έχει διαφορετικό χρώμα θρησκεία,
εθνικότητα, κλπ).

Οπότε ας μην χρησιμοποιούμε τόσο πομπώδεις εκφράσεις όπως
"αντι-δημοκρατικό", γιατί η αξία κάθε ανθρώπινης ζωής είναι πολύ πιο
σημαντική απ' την (ούτως ή άλλως διαφορετική για τον καθένα μας)
έννοια της δημοκρατίας.

Μπορεί να διαφωνώ με τον Θοδωρή, ως προς το αν πρέπει να πάει ο Hellug
ή όχι, αλλά πολιτικά συμφωνώ μαζί του και γι αυτό δεν με ενδιαφέρει να
πάω προσωπικά σε μία τέτοια εκδήλωση. Η απόρριψη ενός τέτοιου
πολιτικού μορφώματος, με βάση την δική μου πολιτική κοσμοθεωρεία, δεν
έχει να κάνει ούτε με φασισμό, ούτε με τη δημοκρατία.