Πρόσκληση συμμετοχής στο Φεστιβάλ Νεολαίας του ΛΑΟΣ

P. Christeas p_christ at hol.gr
Thu Oct 21 13:03:23 EEST 2010

On Wednesday 20 October 2010, Nick Kossifidis wrote:
> Στις 20 Οκτωβρίου 2010 6:26 μ.μ., ο χρήστης Antonis Christofides έγραψε:
> Συμφωνώ απόλυτα με τον Αντώνη, ...

Λοιπόν, επειδή ο σύλλογος ήδη αποτελείται από ΠΑΣΟΚους, ΝΔίτες, ΚΝίτες,
Συνασπιστές, αναρχικούς, δεξιούς, μετανάστες, εβραίους, Ubuntίστες,
ομοφυλόφιλους, μασώνους και το Ρικούδη, πρέπει να μάθουμε να σεβόμαστε ο
καθένας τις ιδιαιτερότητες του άλλου και τις απόψεις του.

Αυτό δε σημαίνει, φυσικά, ότι ο σύλλογος ταυτίζεται με ή αποδέχεται
οποιαδήποτε ακραία φαινόμενα, ή ότι τα μέλη του υποχρεώνονται να συμφωνήσουν
με πολιτικές θέσεις κλπ.

--
Say NO to spam and viruses. Stop using Microsoft Windows!