Πρόσκληση συμμετοχής στο Φεστιβάλ Νεολαίας του ΛΑΟΣ

Konstantinos Koukopoulos kouk at noc.uoa.gr
Thu Oct 21 13:16:50 EEST 2010

On Thu 21.Oct.10 12:46, George Marselis wrote:
>Δεν θέλω να πλακωθώ με κανένα.

Γιατί εμένα μου φαίνεται το αντίθετο;

>Δηλώνω, όμως, ευθής προκατειλειμένος εναντίων
>οποιονδήποτε αναφέρει οτι 1) το ΛΑΟΣ είναι σοβαρό κόμμα έκφρασης
>μη-διανοϊτικα καθυστεριμένου πλυθησμού της Ελλάδας.

Δεν ξέρω τι εννοείς με τις λέξεις "σοβαρό κόμμα" αλλά επειδή η φράση
"διανοϊτικα καθυστεριμένου πλυθησμού της Ελλάδας" (sic) έχει πολύ
ξεκάθαρο νόημα έχω να πω ότι είναι εμφανές ότι ψάχνεις να "πλακωθείς".
Το παραπάνω απόσπασμα είναι, πέραν της ανορθογραφίας, φοβερό δείγμα
trolling και θα συνιστούσα στους υπόλοιπους εδώ μέσα να κάνουν ότι θα
κάνω και εγώ, δηλαδή να σε αγνοήσουν από εδώ και στο εξής. Δεν θα χάσουν
και τίποτα, η πολιτική σου σκέψη είναι τόσο αδαής, όπως φαίνεται και από
τα παρακάτω λεγόμενα σου, που δεν αξίζει καν τον πολύ μικρό κόπο να την
κάνει κανείς φύλο και φτερό.