Re: Πρόσκληση συμμετοχής στο Φεστιβάλ Νεολαίας του ΛΑΟΣ

George Marselis project2501a at gmail.com
Thu Oct 21 12:46:42 EEST 2010

> Αλλά θα ήθελα να κάνω και μια άλλη ερώτηση. Δηλαδή αν μεθαύριο υπάρχουν
> στον σύλλογο (που μπορεί να υπάρχουν ήδη και καλώς υπάρχουν) μέλη από το
> ΛΑΟΣ ή όποιο άλλο κόμμα και υπάρχει (που ευτυχώς ακόμα δεν υπάρχει)
> κάποιος με τις θέσεις που έχει ο Θοδωρής αλλά από την αντίθετη άποψη. Τι
> θα γίνει; Θα πλακωνόμαστε στις λίστες (ή και κανονικά ;;;) για τις
> πολιτικές θέσεις λες και είμαστε φοιτητικές οργανώσεις;

απαντώ γιατι έριξα τη πρώτη πέτρα. όχι, αλλά από όλες τις εκδηλώσεις
του συλλόγου έχω βρεθεί δεν έχω ακούσει ποτέ αναφορά σε πολιτική. όπως
και σε κάθε geek συνάντηση, κρατούνται οι πολιτικές αναφορές εκτώς
συζήτησης, έστω και αν εγώ βαράω το τύμπανο των "social responsibility
of geeks", ας-είναι-καλά-τα-παιδιά-του-geekup-στο-sheffield.

Δεν θέλω να πλακωθώ με κανένα. Περνάω καλύτερα με geeks λέγοντας τις
μπούρδες μας πάνω απο καφε και κώδικα και πόσα αυγά τουρκίας κάνει η
βαλτοχιονόκοτα. Δηλώνω, όμως, ευθής προκατειλειμένος εναντίων
οποιονδήποτε αναφέρει οτι 1) το ΛΑΟΣ είναι σοβαρό κόμμα έκφρασης
μη-διανοϊτικα καθυστεριμένου πλυθησμού της Ελλάδας. Η προστασία των
ιδεών σε μια δημοκρατία δεν σημαίνει και ανοχή στον κάθε επίδοξο
Fuhrer.  2) δεν υπαρχει πολιτική διάσταση στη συμμετοχή οποιαδήποτε
συλλόγου σε οποιαδήποτε κόμμα. Αυτή η μη-έκφραση-ιδεολογιας ιδεολογία
με σκοτώνει. Λες και ξαφνικά τελείωσε η ταξική πάλη. Με σκοτώνει διπλά
όταν μιλαμε για αναχρονιστικά κόμματα με καθαρά ναζιστικές,
βασιλικές-στην-ελλάδα-που-είμαι-πολίτης και φασιστικες διαθέσεις,
επειδή έχω φάει δακρυγόνα για και από πάρτη τους. Τουλάχιστο έστω και
με τους κνίτες μπορώ να κανω μια συζήτηση χωρίς να μου ανεβαίνει το
αίμα στο κεφάλι, όταν δεν παίζουν το κασσετοφονάκι.