Re: Πρόσκληση συμμετοχής στο Φεστιβάλ Νεολαίας του ΛΑΟΣ

Nick Kossifidis mickflemm at gmail.com
Thu Oct 21 04:34:34 EEST 2010

Στις 21 Οκτωβρίου 2010 2:52 π.μ., ο χρήστης Theodore J. Soldatos
<bafh at hellug.gr> έγραψε:

> <snip>
>
> Συγγνώμη, μάλλον ζω σε άλλη πραγματικότητα. Προφανώς στη δικιά σας
> πραγματικότητα τα στελέχη του ΛΑΟΣ δεν θέλουν να καθαρίσουν τον τόπο από
> εβραίους, μετανάστες και ομοφυλόφιλους, ούτε κάνουν πογκρόμ στον Άγιο
> Παντελεήμονα και στην πλατεία Αττικής...
>
> Μου ζητάς Νίκο να συνεργαστώ στη νομιμοποίηση των φασιστών για να αποδείξω
> ότι είμαι προοδευτικός; Είναι κομπλεξικός όποιος αντιστέκεται στο φασισμό
> και στο ρατσισμό; Μιλάς για συμμαχίες: ο σκοπός αγιάζει τα μέσα δηλαδή; Θα
> [...]

Τίποτα δε νομιμοποιείς, είναι ήδη νόμιμοι και έχουν και ένα σεβαστό
ποσοστό ψήφων, ούτε αντιστέκεσαι στο φασισμό και το ρατσισμό απλά
αρνούμενος τη συμμετοχή σε μια εκδήλωση. Ούτε θα πλασαριστούν ως ποιο
μοντέρνοι ή ποιο δημοκράτες μέσω του ελλακ (ανάθεμα κι αν ξέρει ο
περισσότερος κόσμος τι είναι το ελλακ). Εκτός αν νομίζεις ότι θα
βάλουν τη γάτα τους να κλαίει που δε πήγαμε, ίσα ίσα που θα έχουν άλλο
ένα λόγο να μας κοτσάρουν ταμπέλες και να κερδίζουν ακόμα περισσότερο
κόσμο. Απλά επιβεβαιώνεις τη θεωρία τους, δε το καταλαβαίνεις ? Δε
περιμένουν να πάμε, περιμένουν ακριβώς να έχουμε μια τέτοια
αντιμετώπιση για να βγουν μετά και να πουν "να ποιοι είναι οι
προοδευτικοί". Όταν εμείς προβάλλουμε επιχειρήματα για να πείσουμε τον
κόσμο ότι είμαστε ανοιχτή κοινότητα που δε βάζει ταμπέλες στους
ανθρώπους και την ίδια στιγμή αποκλείουμε ουσιαστικά μια ομάδα
ανθρώπων γινόμαστε σαν αυτούς. Δες το κείμενό σου, αν αντί για
"εβραίους, μετανάστες και ομοφυλόφιλους" έβαζες πχ. χρυσαυγήτες και αν
αντί για ΛΑΟΣ έβαζες "Hellug" θα πήγαινε κάπως έτσι...

"Συγνώμη, μάλλον ζω σε άλλη πραγματικότητα. Προφανώς στη δικιά σας
πραγματικότητα τα μέλη του Hellug δε θέλουν να καθαρίσουν το τόπο από
χρυσαυγήτες, ρατσιστές, φασίστες και μέλη του ΛΑΟΣ, ούτε στέλνουν
απειλητικά μηνύματα στο forum μας ότι θα μας σφάξουν"

Δε γίνεται να πολεμάς τη φωτιά με φωτιά πραγματικά δεν έχω άλλο τρόπο
να το πω. Τα παραπάνω δεν έχουν καμία σχέση με το Hellug και το ελλακ
εν το μεταξύ, έχουν να κάνουν με την όλη νοοτροπία αντιμετώπισης μιας
πραγματικότητας και η πραγματικότητα είναι πως η ακροδεξιά στην Ευρώπη
κερδίζει μέρα με τη μέρα έδαφος ακριβώς γιατί υπάρχει ο απέναντι
πόλος, it takes 2 to tango ! Κάποτε πρέπει να σταματήσει αυτή η λογική
και να σπάσει ο φαύλος κύκλος, αν αυτοί οι άνθρωποι δεν έρθουν κάποτε
σε επαφή με τον "έξω κόσμο" δε θα αλλάξουν ποτέ, θα γίνονται όλο και
ποιο φοβικοί, ποιο βίαιοι κλπ και το χειρότερο θα γίνονται
περισσότεροι.

Για να γίνει σχετικό με το ελλακ όμως θα σου πω το εξής, ξέρεις πόσοι
ακροδεξιοί έχουν γράψει κώδικα που χρησιμοποιείς ? Είσαι σίγουρος ότι
στο ελλακ δεν συμμετέχουν πχ ναζιστές ? Αν ναι είσαι λάθος. Το
ελεύθερο λογισμικό είναι πάνω από εμάς, καταλάβετέ το δεν ανήκει σε
κανένα, σε καμία πολιτική ομάδα, δεν είναι προνόμιο των
"προοδευτικών", των "αριστερών" κλπ. Όλοι είμαστε ίσοι σε αυτή τη
κοινότητα και όλοι αλλάζουμε μέσα από αυτή.

--
GPG ID: 0xD21DB2DB
As you read this post global entropy rises. Have Fun ;-)