Πρόσκληση συμμετοχής στο Φεστιβάλ Νεολαίας του ΛΑΟΣ

Konstantinos Koukopoulos kouk at noc.uoa.gr
Wed Oct 20 21:11:25 EEST 2010

----- Original message -----
> Μπορείς να βρεις χιλιάδες τέτοιου τύπου δηλώσεις, τόσο του ίδιου όσο και
> στελεχών του, σε κανάλια, εφημερίδες, βιβλία κλπ, αλλά και πολύ
> χειρότερες. Δεν   μπορείς να μένεις ουδέτερος απέναντι σε τέτοιους
> ανθρώπους και πολύ χειρότερα   δεν μπορείς να τους προσφέρεις κάλυψη και
> νομιμοποίηση στο όνομα κάποιας τυφλής   τεχνοκρατικής ουδετερότητας.

Συγγνώμη αλλά δεν χρειάζεται "κάλυψη" ή "νομιμοποίηση" το ΛΑΟΣ. Είναι όχι μόνο νόμιμο αλλά και η πολιτική έκφραση του είναι προστατευμένη στα πλαίσια του πολιτεύματος μας. Το ΚΚΕ και ο Σύριζα μου είναι εξίσου αντιπαθητικά αλλά ομοίως νόμιμα. Θα προσέθετα επίσης ότι εάν θες να λέγεσαι δημοκράτης θα πρέπει να ενθαρύνεις την πολιτική έκφραση ακόμα και απόψεων με τις οποίες δεν συμφωνείς. Το να αγνοεί ο Hellug μια μερίδα του πολιτικά ενεργού πληθυσμού στην προώθηση των ειδικών αλλά σαφώς πολιτικών θέσεων του συλλόγου γιατί ορισμένα μέλη αντιπαθούν τις απόψεις του σε άλλα πολιτικά θέματα είναι κατ'εμέ αντιδημοκρατικό γιατί απαξιώνει την ιδέα ότι η πολιτικές αποφάσεις πρέπει να παίρνονται δια της συναίνεσης. Εσείς που είστε κατά της παρουσίας του συλλόγου στην εκδήλωση όπου επιλέγουν οι οπαδοί του ΛΑΟΣ για να συζητήσουν πολιτικά είναι σαν να λέτε ότι θέλετε το ελεύθερο λογισμικό να προωθηθεί χωρίς να ερωτηθεί και να ενημερωθεί μια σημαντική μερίδα των πολιτών. Αντιδημοκρατικότατο θα έλεγα.

--
Konstantinos Koukopoulos
Network Operations Department