Πρόσκληση συμμετοχής στο Φεστιβάλ Νεολαίας του ΛΑΟΣ

Theodore J. Soldatos bafh at hellug.gr
Wed Oct 20 19:08:29 EEST 2010

On 20/10/2010 06:26 μμ, Antonis Christofides wrote:

> Τα μέλη που ενοχλούνται τόσο και που μας λένε ότι θα παραιτηθούν κλπ.
> θα ήταν καλό να μας εξηγήσουν ποιο σημείο του καταστατικού του Χελούγκ
> φαίνεται να έρχεται σε αντίθεση με μια τέτοια συμμετοχή, ή ποιο σημείο
> του καταστατικού ή των διακηρύξεων του ΛΑΟΣ παραβιάζει το νόμο ή τα
> χρηστά ήθη. Σε μια τέτοια περίπτωση φαντάζομαι ότι το ΔΣ μας δεν θα
> εγκρίνει συμμετοχή. Αλλιώς, μην το κάνουμε θέμα, εφόσον η συμμετοχή
> του Χελούγκ στο φεστιβάλ θα είναι καταφανώς ουδέτερη, ένεκα του
> ΣΥΡΙΖΑ.

Οι παρακάτω δηλώσεις του Κ. είναι ρατσιστικές, κάτι που παραβιάζει τόσο το νόμο
όσο και τα χρηστά ήθη. Από Wikipedia:

Έχει υποστηρίξει υπό μορφήν μομφής ότι κάποιοι έλληνες πολιτικοί όπως ο Κώστας
Σημίτης ο Γιώργος Παπανδρέου και ο Μιλτιάδης Έβερτ για αδιευκρίνιστους λόγους
έκρυψαν την εβραϊκή τους καταγωγή και κάποιοι άλλοι το ότι είναι Μασόνοι. Έχει
πει χαρακτηριστικά:

     «Πρώτον: Δεν είμαι Εβραίος. Ας το πει αυτό κι ο πρωθυπουργός. Δεύτερον: Δεν
είμαι κομμουνιστής. Ας το πει αυτό κι ο κ. Καραμανλής. Τρίτον: Δεν είμαι
ομοφυλόφιλος. Αυτό δεν μπορεί να το πούνε πολλοί» (28/5/2002, Κόρινθος, δημόσια
ομιλία).

Με άλλη αφορμή από το κανάλι του:

     «(Ολα) συμβαίνουν εις εφαρμογήν των Πρωτοκόλλων της Σιών. Εις εφαρμογήν της
Νέας Τάξεως πραγμάτων. Και ποιοι εξυπηρετούνται; Από τη μια μεριά οι Εβραίοι,
που είναι ο άμεσος αυτουργός κι από την άλλη ο Πάπας και το Βατικανό που είναι ο
έμμεσος αυτουργός. (...) Μπορώ να σας φέρω περισσότερα του ενός παραδείγματα
συνωμοσίας του Βατικανού και των Εβραίων κατά της Ελλάδος. Οχι ένα, όχι δύο,
πάρα πολλά. (...) Ο Κώστας Καραμανλής πήγε με το ίδιο αεροπλάνο, το ίδιο
αυτοκίνητο στην ίδια λέσχη με τον Γιωργάκη, στη Λέσχη Μπίλντερμπεργκ»
(24/5/2000).[11]

(http://goo.gl/z2QN)

Μπορείς να βρεις χιλιάδες τέτοιου τύπου δηλώσεις, τόσο του ίδιου όσο και
στελεχών του, σε κανάλια, εφημερίδες, βιβλία κλπ, αλλά και πολύ χειρότερες. Δεν
μπορείς να μένεις ουδέτερος απέναντι σε τέτοιους ανθρώπους και πολύ χειρότερα
δεν μπορείς να τους προσφέρεις κάλυψη και νομιμοποίηση στο όνομα κάποιας τυφλής
τεχνοκρατικής ουδετερότητας.

Θ.

--
=  theodore at eexi.gr =_/_====== "Greed is never good" - Linus Torvalds ========