Re: Πρόσκληση συμμετοχής στο Φεστιβάλ Νεολαίας του ΛΑΟΣ

Nikos Kokkalis nickkokkalis at gmail.com
Wed Oct 20 15:11:18 EEST 2010

2010/10/20 geraki <geraki at gmail.com>:
> [...]
> οργανώσεις. Λογικό, εφόσον οι σκοποί τους δεν συγκρούονται. Από όσο
> γνωρίζω, το κίνημα ΕΛ/ΛΑΚ δεν είναι κίνημα που ασχολείται με το
> μνημόνιο στήριξης, την υπερθέρμανση του πλανήτη, τους άστεγους από τις
> πλημμύρες του Πακιστάν, την παιδική κακοποίηση και το δικαίωμα στην
> έκτρωση. Ούτε βεβαίως με την μεταναστευτική πολιτική, το μακεδονικό
> ζήτημα ή την επαναλειτουργία της Θεολογικής Σχολής της Χάλκης. Βεβαίως
> το ΕΛ/ΛΑΚ *έχει* εκ των πραγμάτων μια άποψη γύρω από την οικονομία και
> την πολιτική, που σε άλλους μπορεί να φαίνεται σοσιαλιστική και σε

Εγώ προσωπικά νόμιζα ότι ήταν user group και για αυτό γράφτηκα στον Hellug.
Με ενδιαφέρει να προωθήσω το ΕΛ/ΛΑΚ αλλά νόμιζα ότι πρωταρχικός σκοπός του
hellug ήταν η αλληλοβοήθεια των *χρηστών* GNU Linux στην Ελλάδα και η διεξαγωγή
δραστηριοτήτων σχετικών για το GNU Linux για τα *μέλη*.

Κάποτε δεν υπήρχε κάποιος άλλος να προωθήσει το ΕΛ/ΛΑΚ στην Ελλάδα και καλώς ή
κακώς το έκανε ο hellug αυτό. Αλλά τώρα υπάρχει το http://ellak.gr/
και η ΕΕΛ/ΛΑΚ να το
κάνουν αυτό. Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει σαν μέλος του hellug να
προωθήσω το ΕΛ/ΛΑΚ
και δεν το θέλω και από τον σύλλογο. Αν πρωταρχικός σκοπός του
συλλόγου είναι αυτός
θα ήθελα να αποσυρθώ.

--
Nikos Kokkalis