Re: Πρόσκληση συμμετοχής στο Φεστιβάλ Νεολαίας του ΛΑΟΣ

geraki geraki at gmail.com
Wed Oct 20 13:54:33 EEST 2010

Επιτρέψτε μου, έστω και ως νέο μέλος να εκφράσω μια άποψη. Ο σύλλογος
και *κάθε* σύλλογος έχει ένα συγκεκριμένο σκοπό. Ο συγκεκριμένος έχει
σκοπό την προώθηση του ΕΛ/ΛΑΚ. Αυτό είναι το μοναδικό επιβεβαιωμένο
κοινό για τα μέλη του συλλόγου. Κάθε μέλος ατομικά μπορεί να έχει και
άλλα ενδιαφέροντα, να συμμετέχει σε πολλούς συλλόγους και πολιτικές
οργανώσεις. Λογικό, εφόσον οι σκοποί τους δεν συγκρούονται. Από όσο
γνωρίζω, το κίνημα ΕΛ/ΛΑΚ δεν είναι κίνημα που ασχολείται με το
μνημόνιο στήριξης, την υπερθέρμανση του πλανήτη, τους άστεγους από τις
πλημμύρες του Πακιστάν, την παιδική κακοποίηση και το δικαίωμα στην
έκτρωση. Ούτε βεβαίως με την μεταναστευτική πολιτική, το μακεδονικό
ζήτημα ή την επαναλειτουργία της Θεολογικής Σχολής της Χάλκης. Βεβαίως
το ΕΛ/ΛΑΚ *έχει* εκ των πραγμάτων μια άποψη γύρω από την οικονομία και
την πολιτική, που σε άλλους μπορεί να φαίνεται σοσιαλιστική και σε
άλλους άκρως νεοφιλελεύθερη.

Είναι λογικό σε μια συλλογικότητα όπου το μόνο βεβαιωμένο κοινό
ενδιαφέρον και κοινή άποψη των μελών που την απαρτίζουν είναι η
προώθηση του ελεύθερου λογισμικού, σε άλλα θέματα τα μέλη να έχουν
πολύ διαφορετικές απόψεις. Δεν θυμάμαι να μου ζητήθηκε κατά την
εγγραφή μου η δήλωση πολιτικών φρονημάτων για να εγκριθεί. Το μόνο που
απαιτείται είναι η συμφωνία στο σκοπό του *συγκεκριμένου* συλλόγου.
Δεν βλέπω που είναι το πρόβλημα στο να είναι το Α μέλος ταυτόχρονα
μέλος της ΚΝΕ, ενώ το Β να είναι μέλος του ΝΕΟΣ, εφόσον δεν απασχολούν
τους υπόλοιπους με τις διαφωνίες τους οι οποίες κατά βάση είναι
άσχετες με την αποδοχή του ελεύθερου λογισμικού. Ούτε θεωρώ λογικό το
να οδηγηθεί ένα μέλος του συλλόγου προς την έξοδο αν είναι μέλος του
ενός κόμματος ή του άλλου. Και ούτε θεωρώ λογικό, το να αποκλείονται
δράσεις απλά επειδή κάποια από τα μέλη διαφωνούν με κάποια πολιτική
κίνηση η οποία δεν είναι αντίθετη με την ιδέα του ελεύθερου
λογισμικού.

Από την άλλη, αν κάποιοι θεωρούν ότι ο τάδε χώρος στον οποίο θα γίνει
η παρουσίαση δεν γνωρίζει ή δεν ενδιαφέρεται για το ελεύθερο
λογισμικό, τότε είναι άλλος ένας λόγος για να γίνει κάτι ώστε να τον
ενημερώσουν ή να του αλλάξουν και απόψεις. Βεβαίως μπορεί κάποιος να
πει "εύκολο να τα λες, αφού δεν θα πας" (εκ των πραγμάτων αφού δεν ζω
στην Αθήνα). Δεν έχει σημασία, έτσι κι αλλιώς όλοι αυτό δεν κάνουν;

Geraki

Στις 20 Οκτωβρίου 2010 11:23 π.μ., ο χρήστης Theodore J. Soldatos
<bafh at hellug.gr> έγραψε: