Re: Πρόσκληση συμμετοχής στο Φεστιβάλ Νεολαίας του ΛΑΟΣ

George K. kargig.lists at gmail.com
Wed Oct 20 14:07:42 EEST 2010

2010/10/20 Panagiotis Kraniidiotis <kranidiotis at vatica.org>:
> Αν και οι συνεχείς αντιπαραβολές του Γιώργου (ενίοτε σπόντες) στο πόσο
> καλά λειτουργεί αυτό το ΔΣ σε σχέση με τα προηγούμενα με ενοχλούν και με
> στεναχωρούν, δεν έχω παρά να συμφωνήσω απόλυτα με όσα έγραψε σε αυτό το
> mail. Και είναι θλιβερό να ανταλλάσουμε τόσα mail για μια τέτοια
> αντιπαράθεση την στιγμή που ο σύλλογος έχει τόσα πράγματα να κάνει.
>
> Βέβαια να σχολιάσω και από την δικιά μου εμπειρία στο ΔΣ αλλά και από τα
> mail που ανταλλάχτηκαν είναι ότι τελικά τα περισσότερα μέλη του συλλόγου
> θέλουν απλά ο σύλλογος να υπάρχει χωρίς να κάνει τίποτα και να εκτίθεται
> [...]

Το γεγονός πως προσπαθούμε να ενεργοποιήσουμε κάποια πράγματα στο
σύλλογο δεν σημαίνει πως πάμε (ή πως πάω - μιας και τις περισσότερες
ανακοινώσεις τις προωθώ εγώ στα μέλη) κόντρα σε ότι έχει γίνει μέχρι
στιγμής. Αντιθέτως προσπαθώ να χρησιμοποιήσω ό,τι βρίσκω από το
παρελθόν και να κάνω τα μέλη να ασχοληθούν περισσότερο με το σύλλογο.
Αυτό είχα πει πως θα κάνω στην ΓΣ και αυτό έχω υποχρέωση να κάνω. Το
σημερινό ΔΣ έχει αρκετά καλά αλλά έχει και πολλές αδυναμίες που
προηγούμενα ΔΣ δεν είχαν. Προσπαθήσαμε να κάνουμε και πράγματα που τα
μέλη γκρίνιαζαν για χρόνια πως δεν γινόταν και πως "τα ΔΣ τους αφήνουν
ανενημέρωτους για τις δράσεις". Αποδείχθηκε πως δεν ήταν αυτός όμως ο
λόγος της σημερινής κατάντιας και πως αυτό ήταν απλά μια χαζή
δικαιολογία εκ μέρους των μελών για την δική τους νωχελικότητα. Απλά
δεν υπάρχει διάθεση για δράση, υπάρχει διάθεση για γκρίνια και η καλή
διάθεση για δράση ορισμένων επικαλύπτεται από τον γενικότερο όχλο και
τον θόρυβο για χαζά πράγματα στις λίστες.

Δεν υπάρχει πιο χρήσιμο πράγμα για ένα ΔΣ να έχει καλή συνεργασία και
βοήθεια από τα προηγούμενα. Αυτό είναι αδιαπραγμάτευτο. Επίσης ο
σύλλογος έχει τόσα λίγα πραγματικά ενεργά μέλη που δεν έχει την
πολυτέλεια να αγνοήσει κανένα που όντως θέλει να κάνει πράγματα για το
σύλλογο. Άλλος είναι καλύτερος για τα events, άλλος για τις πολιτικές
δράσεις και άλλος για τα τεχνικά. Ιδανικά θα έπρεπε όλοι αυτοί να
συνεργάζονται (είτε είναι εντός είτε εκτός του ΔΣ) ώστε ο σύλλογος να
έχει δραστηριότητα σε όλους τους τομείς. Είναι αδύνατο από ένα ΔΣ να
κάνει τα πάντα σωστά. Το πιθανότερο είναι πως αν αφεθεί μόνο του θα
κάνει μόνο λάθη.

Θα πρέπει όντως όμως τα μέλη να αποφασίσουν τι θέλει πια αυτός ο
σύλλογος να κάνει. Να ορίσει τις δράσεις του συλλόγου καθώς και τι
σημαίνει η συμμετοχή ενός μέλους στο σύλλογο. Δεν αρκεί ένα ΔΣ. Γιατί
και το ΔΣ αποτελείται από μέλη που και αυτά έχουν τις δουλειές τους
και τις εξωτερικές υποχρεώσεις τους. Γι' αυτό λέω και ξαναλέω πως ο
σύλλογος χαρακτηρίζεται ως δραστήριος ή μη αναλόγως με το πόσο
δραστήρια είναι τα μέλη του. Το ΔΣ δεν πρέπει να δρα από μόνο του και
δεν πρέπει να αποφασίζει χωρίς τα μέλη. Πρέπει να συντονίζει τα μέλη.

Περιστατικά σαν αυτό που εξελίσσεται αυτή τη στιγμή φέρνουν το σύλλογο
σε απίστευτα άσχημη κατάσταση. Ας σκεφτεί ο καθένας γιατί είναι
γραμμένος στο σύλλογο και τι περιμένει από αυτόν. Αν ο σύλλογος
υπάρχει μόνο για να εκτονώνονται κάποιοι καλύτερα στην επόμενη ΓΣ να
πάρουμε κάποιες σοβαρές αποφάσεις...

Με τιμή,
--
Καργιωτάκης Γιώργος