Πρόσκληση συμμετοχής στο Φεστιβάλ Νεολαίας του ΛΑΟΣ

Panagiotis Kraniidiotis kranidiotis at vatica.org
Wed Oct 20 12:07:40 EEST 2010

Αν και οι συνεχείς αντιπαραβολές του Γιώργου (ενίοτε σπόντες) στο πόσο
καλά λειτουργεί αυτό το ΔΣ σε σχέση με τα προηγούμενα με ενοχλούν και με
στεναχωρούν, δεν έχω παρά να συμφωνήσω απόλυτα με όσα έγραψε σε αυτό το
mail. Και είναι θλιβερό να ανταλλάσουμε τόσα mail για μια τέτοια
αντιπαράθεση την στιγμή που ο σύλλογος έχει τόσα πράγματα να κάνει.

Βέβαια να σχολιάσω και από την δικιά μου εμπειρία στο ΔΣ αλλά και από τα
mail που ανταλλάχτηκαν είναι ότι τελικά τα περισσότερα μέλη του συλλόγου
θέλουν απλά ο σύλλογος να υπάρχει χωρίς να κάνει τίποτα και να εκτίθεται
για τίποτα και να μην τρέχει κανείς για αυτόν. Αυτός είναι και ο λόγος
που δεν μπορεί να προχωρήσει τίποτα όλα αυτά τα χρόνια. Το μόνο που
δουλεύει είναι κάποιος που πραγματικά θέλει να τρέξει μια δράση και να
το κάνει με το καπέλο του συλλόγου να το κάνει (πάντα με διακριτικό
τρόπο χωρίς να εκθέτει τον σύλλογο). Για τους υπόλοιπους είναι αρκετά τα
flame στις λίστες για την συμμετοχή ή μή στα τραπεζάκια των κομματικών
νεολαιών. Λες και είναι εκεί η ουσία.