Πρόσκληση συμμετοχής στο Φεστιβάλ Νεολαίας του ΛΑΟΣ

Theodore J. Soldatos bafh at hellug.gr
Wed Oct 20 11:23:22 EEST 2010

On 20/10/2010 10:52 πμ, Panagiotis Kraniidiotis wrote:
> Πάντως να αναφέρω έτσι για την ιστορία ότι όταν είχα πάει στην Βουλή για
> την συμφωνία με την MS το μόνο κόμμα του οποίου οι βουλευτές ηταν τόσο
> καλά ενημερωμένοι ήταν οι βουλευτές του ΛΑΟΣ. Επίσης θα πρέπει να
> ξέρεται ότι ήταν πολύ θετικοί για το open source.
>
> Προσωπικά ο καθένας μπορεί να έχει τις απόψεις του και να υποστηρίζει
> ιδεολογικά πολιτικά κόμματα. Το ελεύθερο λογισμικό δεν είναι προνόμιο
> καμιάς ιδεολογίας όπως αντίστοιχα η αγάπη για την πατρίδα δεν είναι
> προνόμιο των δεξιών ή η προστασία των εργατών προνόμιο των αριστερών.

Ελεύθερο λογισμικό. *Ελεύθερο*. Σου θυμίζει τίποτα η λέξη; Γιατί στο ΛΑΟΣ δεν
τους θυμίζει τίποτα. Τι σχέση μπορεί να έχει το ελεύθερο λογισμικό με ένα κόμμα
τα στελέχη του οποίου έχουν εκφράσει επανειλημμένα δημόσια απόψεις περί
εξόντωσης εβραίων, ομοφυλοφίλων και άλλες ακραίες και ανελεύθερες απόψεις;

Καλή η ουδετερότητα και ο τεχνοκρατισμός, αλλά υπάρχουν και όρια. Είναι προφανές
ότι αυτοί οι άνθρωποι προσπαθούν να χρησιμοποιήσουν το HELLUG  στα πλαίσια της
προσπάθειας εξωραϊσμού της εικόνας τους που κάνουν τελευταία - "να,
υποστηρίζουμε το ανοιχτό λογισμικό, άρα δεν είμαστε φασίστες" - αλλά *είναι*
φασίστες και δεδομένης της επικίνδυνης περιόδου που βρισκόμαστε με την
πανευρωπαϊκή άνοδο του φασισμού, δεν έχουμε το δικαίωμα να βγάζουμε την ουρά μας
απέξω.

Ο σύλλογος, όσο και να μην αρέσει στους τεχνοκράτες της παρέας, έχει πίσω του
μια ιδεολογία (γιατί αν δεν είχε δεν θα κάναμε σύλλογο, θα κάναμε εταιρεία). Μια
ιδεολογία η οποία είναι σε πλήρη αντίθεση με την ιδεολογία του ΛΑΟΣ. Συνεπώς,
όχι μόνο δεν πρέπει να πάει κανένας, αλλά θεωρώ ότι πρέπει να υπάρξει επίσημη
άρνηση από τον σύλλογο και να ανακοινωθεί με δελτίο τύπου.

Επίσης δηλώνω ότι αν ο σύλλογος πέσει στην παγίδα και στείλει ανθρώπους, εγώ
αυτομάτως παραιτούμαι από μέλος.

Θ.

--
=  theodore at eexi.gr =_/_====== "Greed is never good" - Linus Torvalds ========