Πρόσκληση συμμετοχής στο Φεστιβάλ Νεολαίας του ΛΑΟΣ

Panagiotis Kraniidiotis kranidiotis at vatica.org
Wed Oct 20 10:52:02 EEST 2010

Πάντως να αναφέρω έτσι για την ιστορία ότι όταν είχα πάει στην Βουλή για
την συμφωνία με την MS το μόνο κόμμα του οποίου οι βουλευτές ηταν τόσο
καλά ενημερωμένοι ήταν οι βουλευτές του ΛΑΟΣ. Επίσης θα πρέπει να
ξέρεται ότι ήταν πολύ θετικοί για το open source.

Προσωπικά ο καθένας μπορεί να έχει τις απόψεις του και να υποστηρίζει
ιδεολογικά πολιτικά κόμματα. Το ελεύθερο λογισμικό δεν είναι προνόμιο
καμιάς ιδεολογίας όπως αντίστοιχα η αγάπη για την πατρίδα δεν είναι
προνόμιο των δεξιών ή η προστασία των εργατών προνόμιο των αριστερών.

Μας ενδιαφέρει να μπορεί να υπάρχει lobying σε όλους τους χώρους. Βασική
παράμετρος θα πρέπει να είναι ότι η κομματική προτίμηση ή ακόμα και
σχέση που μπορεί να υπάρχει σε κάποιο μέλος δεν θα πρέπει να γίνεται με
στόχο την εκμετάλευση ή την επιρροή του στον σύλλογο. Μόνο η αντίστροφη
διαδικασία θα πρέπει να είναι επιτρεπτή. Θα έλεγα λοιπόν για να κλείσω
ότι είναι ιδιαίτερα σημαντικό αν υπάρχουν άτομα που αισθάνονται άνετα να
πάνε σε μια τέτοια εκδήλωση, να πάνε. Αρκεί να κρατάν μια ουδέτερη θέση
στα πολιτικά θέματα και ο μόνος στόχος να είναι η προώθηση του linux και
του ελλακ στα κόμματα και όχι το αντίθετο. Άλλωστε να έχουν πάντα στο
μυαλό τους ότι όποιος εκπροσωπεί τον σύλλογο κάπου παύει να είναι 100% ο
εαυτός του αλλά έχει την ευθύνη για όλα τα μέλη ακόμα και  για αυτά με
διαφορετικές απόψεις.  Έτσι πρέπει να είναι όσο πιο δυνατόν neutral
μπορεί. Και αν χρειαστεί να εκφέρει προσωπική άποψη θα πρέπει ΠΑΝΤΑ , αν
πρόκειται για δημόσια τοποθέτηση, να το δηλώνει με ΣΑΦΗΝΕΙΑ ότι αφορά
προσωπική θέση και όχι θέση του συλλόγου