Re: Συμμετοχή μελών στο ADW2010

d.a.glynos glynos at storm.cs.unipi.gr
Wed Oct 6 16:07:58 EEST 2010

On Wed, 6 Oct 2010, P. Christeas wrote:

> Μπα, εγώ δεν μασάω.. Δεν πα να μας πούνε "κοινότητα", "χωριό", "μασωνική
> στοά" ή οτιδήποτε, εμείς οι ίδιοι θα είμαστε. Δεν είναι ανάγκη να
> παίζουμε με τις λέξεις.

Με συγχωρείς Γιώργο και Παναγιώτη αλλά δεν είναι τυπικότητα.
Το ότι είναι σύλλογος σημαίνει ότι πρεσβεύει κάτι. Αυτό το
κάτι που πρεσβεύει δεν είναι η παρεά σας. Δεν ψάχναμε όνομα
για την παρέα σας και το βαφτίσαμε σύλλογο..

Διαπιστώνω για άλλη μια φορά έλλειψη τόσο κουλτούρας όσο και οράματος
από τους πρεσβευτές (καλής θελήσεως) του συλλόγου.

Κάποιος που θα έρθει στο ADW δε θέλει να δει από μας τις δράσεις μιας
"κοινότητας". Θέλει να ακούσει ότι υπάρχει σύλλογος για τους linux-αδες,
που τους στηρίζει. Ότι είναι fun να συμμετέχεις στο σύλλογο γιατί έρχεσαι
σε επαφή με άλλους ανθρώπους απίστευτα δημιουργικούς και έξυπνους.
Ότι ο σύλλογος παρέχει στους techies της *χώρας* meetings, παρουσιάσεις,
διευκολύνσεις οικονομικές κ.α. που τόσο χρειάζονται.

Αυτή είναι η οντότητα που κλήθηκε να παρουσιάσει στο ADW, όχι μια
κοινότητα.

--
Δημήτρης