Φεστιβάλ Νεολαίας Συνασπισμού

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Sat Sep 18 18:29:55 EEST 2010

, Παναγιώτης Κρανιδιωτης wrote:

> Απλά μια ερώτηση . Αν προσκληθουμε να πάμε σε εκδήλωση του ΛΑΟΣ ή της ΝΔ, ή να συμμετάσχουμε στην δράση digitalgreece2020.gr θα πάμε ; Και γιατί μετα απο τόσους μήνες η Μονή πρόσκληση είναι απο την νεολαία ΣΥΝ ;
>
> Στο διλλημα "καθαροτητα συλλόγου απο κόμματα bs lobbying και συμμετοχή σε εκδηλώσεις" εγω ήμουν πάντα και είμαι υπέρ της δεύτερης θέσης με μια προϋπόθεση . Να υπάρχει απόλυτη ουδετερότητα  απέναντι σε όλους αλλιώς μπανουμε σε επικίνδυνους ατραπους

Εγω συμφωνω να συμμετεχουμε σε ολες τις εκδηλωσεις στις οποιες καλουμαστε.

ΟΚ, σε ενδεχομενη εκδηλωση του ΛΑΟΣ εγω προσωπικα δε θα πηγαινα, αλλα
καποια κοινοτητα θα βρεθει να παει. Προτεινω να στειλουμε την κοινοτητα
που θα κατεχει τη μυγα την δεδομενη χρονικη στιγμη, αν και προυποθεση γι
αυτο ειναι η μυγα να αλλαζει συχνα κοινοτητες για να δινονται ισες
ευκαιριες σε ολους. Νομιζω τωρα την εχει ο εκπροσωπος της ομαδας
ανοιχτου λογισμικου του ΤΕΙ Μετσοβου, η κατι αναλογο.