Φεστιβάλ Νεολαίας Συνασπισμού

Kargiotakis George secretary at hellug.gr
Sat Sep 18 18:17:11 EEST 2010

Quoting Παναγιώτης Κρανιδιωτης <kranidiotis at vatica.org>:

> Απλά μια ερώτηση . Αν προσκληθουμε να πάμε σε εκδήλωση του ΛΑΟΣ ή
> της ΝΔ, ή να συμμετάσχουμε στην δράση digitalgreece2020.gr θα πάμε ;
> Και γιατί μετα απο τόσους μήνες η Μονή πρόσκληση είναι απο την
> νεολαία ΣΥΝ ;
>
> Στο διλλημα "καθαροτητα συλλόγου απο κόμματα bs lobbying και
> συμμετοχή σε εκδηλώσεις" εγω ήμουν πάντα και είμαι υπέρ της δεύτερης
> θέσης με μια προϋπόθεση . Να υπάρχει απόλυτη ουδετερότητα  απέναντι
> σε όλους αλλιώς μπανουμε σε επικίνδυνους ατραπους
>
> Από το iPhone μου

Ως σύλλογος οφείλουμε να είμαστε ουδέτεροι προς όλους. Οποιοσδήποτε
και να μας καλέσει, ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΛΑΟΣ, ΚΚΕ,ΣΥΝ, κτλ κτλ έχουμε υποχρέωση
ως ΔΣ να ενημερώνουμε τα μέλη και να ρωτάμε τι θέλουν αυτά να γίνει.
Το ίδιο κάνουμε για όλες τις εκδηλώσεις. Όταν αρκετά μέλη
ενδιαφέρονται να συμμετέχουμε κάπου τότε αυτό πραγματοποιείται. Όταν
δεν υπάρχει αρκετός κόσμος απλά προχωράμε παρακάτω.

Αν μας έρθει άλλη πρόσκληση (αυτή ήρθε μέσω της webform του site μας
για όσους ανησυχούν) θα πάει και αυτή προς συζήτηση στις λίστες και
στο forum.

Θεωρώ πως περισσοτερη ουδετερότητα από αυτή δεν υπάρχει :)

Υ.Γ. εννοείς κάτι συγκεκριμένο λέγοντας πως "Και γιατί μετα απο τόσους
μήνες η Μονή πρόσκληση είναι απο την νεολαία ΣΥΝ ;" ? Αν ναι
διευκρίνισέ το σε παρακαλώ Παναγιώτη γιατί αδυνατώ να καταλάβω τη
σκέψη σου στο συγκεκριμένο.

Φιλικά,
--
Kargiotakis George