Re: Fedora Coffee Μαρτίου 2010

George K. kargig.lists at gmail.com
Wed Mar 24 10:17:18 EET 2010

2010/3/24 d.a.glynos <glynos at storm.cs.unipi.gr>:

> Πιέρρο thanks για το re-schedule!! Θα επιμείνω στην πρόταση του Νίκου
> γιατί μου φαίνεται πολύ καλή. Αν θέλετε, μαζέψτε τους Fedora users + devs
> και ελάτε να τα πούμε όλοι μαζί. Θα έχετε την ευκαιρία να προσελκύσετε
> και κόσμο που ενδεχομένως δεν είχε προηγούμενη επαφή με το Fedora.
>
> --
> Δημήτρης
> P.S. ...o hellug δεν είναι κοινότητα, είναι σύλλογος :-)
> Το παρόν e-mail εκφράζει προσωπικές απόψεις του αποστολέα και όχι του
> συλλόγου. Η Ένωση Χρηστών και Φίλων Linux Ελλάδος δεν φέρει καμία
> ευθύνη για το περιεχόμενό του.

Με την σειρά μου να πω και εγώ πως ευχαριστούμε πολύ για την χρονική
μετατόπιση της συνάντησης της κοινότητας Fedora :)

Σας περιμένουμε όλους την Παρασκευή στο Πανεπιστήμιο Πειραιά.

Επειδή σκοπεύουμε να αρχίσουμε την εκδήλωση στις 18:00, ώστε να
μπορούν όσοι θέλουν αργότερα να προλάβουν την συνάντηση της κοινότητας
Fedora, φροντίστε να έρθετε λίγο νωρίτερα 17:30-17:45  :)

Φιλικά,
--
Καργιωτάκης Γιώργος