Re: Fedora Coffee Μαρτίου 2010

d.a.glynos glynos at storm.cs.unipi.gr
Wed Mar 24 08:34:37 EET 2010

On Wed, 24 Mar 2010, Pierros Papadeas wrote:
> [...]

Πιέρρο thanks για το re-schedule!! Θα επιμείνω στην πρόταση του Νίκου
γιατί μου φαίνεται πολύ καλή. Αν θέλετε, μαζέψτε τους Fedora users + devs
και ελάτε να τα πούμε όλοι μαζί. Θα έχετε την ευκαιρία να προσελκύσετε
και κόσμο που ενδεχομένως δεν είχε προηγούμενη επαφή με το Fedora.

--
Δημήτρης
P.S. ...o hellug δεν είναι κοινότητα, είναι σύλλογος :-)