Re: έκθεση dte 2010

George K. kargig.lists at gmail.com
Mon Mar 15 10:43:28 EET 2010

2010/3/15 Christos Ricudis <ricudis at komodino.itc.auth.gr>:

> Αν και γενικα συμφςνς με τη στηρικση απο την ΕΕΛΛΑΚ, μηπως να δουμε και τι
> θα κανει το AWMNι και αν ενδιαφερονται να παμε μαζι; Εχει περισσοτερο αερα
> "κοινοτητας", οποτε συνδιοργανωσαμε οτιδηποτε μαζι με καποιο WMNι περασαμε
> τελεια, φαινεται καπως αλλιως στον κοσμο, και στην τελικη δε ζηταμε και την
> βοηθεια της ΕΕΛΛΑΚ απλα και μονο  καθε φορα που ειναι να διοργανωσουμε κατι.

> Το παρόν e-mail εκφράζει προσωπικές απόψεις του αποστολέα και όχι του
> συλλόγου. Η Ένωση Χρηστών και Φίλων Linux Ελλάδος δεν φέρει καμία
> ευθύνη για το περιεχόμενό του.

Πριν 4-5 μέρες έστειλα e-mail προς την DTE (στους sales manager)
ζητώντας τιμή για περίπτερο. Ακόμα δεν έχει έρθει καμία απάντηση.

Προσωπικά αν και δεν είμαι πλέον μεγάλος fan της συμμετοχής του
συλλόγου σε εκθέσεις, θα προτιμούσα και εγώ την συνεργασία με το AWMN.
Έχουμε πολλά περισσότερα πράγματα να κερδίσουμε συνεργαζόμενοι με
άλλες κοινότητες και ας μας βγει και πιο ακριβά...

Φιλικά,
--
Καργιωτάκης Γιώργος