έκθεση dte 2010

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Mon Mar 15 10:10:06 EET 2010

> Αν δε με έχουν στείλει σε κανένα ταξίδι στο εξωτερικό θα είμαι εδώ να

> βοηθήσω. Κάποια εκτίμηση για το κόστος του περιπτέρου έχουμε; Μεταξύ
> αυτών των επιλογών θα ήμουν υπέρ του να πάμε με το ΕΛΛΑΚ, μιας και θα
> μας καλύψουν τα έξοδα.

Αν και γενικα συμφςνς με τη στηρικση απο την ΕΕΛΛΑΚ, μηπως να δουμε και
τι θα κανει το AWMNι και αν ενδιαφερονται να παμε μαζι; Εχει περισσοτερο
αερα "κοινοτητας", οποτε συνδιοργανωσαμε οτιδηποτε μαζι με καποιο WMNι
περασαμε τελεια, φαινεται καπως αλλιως στον κοσμο, και στην τελικη δε
ζηταμε και την βοηθεια της ΕΕΛΛΑΚ απλα και μονο  καθε φορα που ειναι να
διοργανωσουμε κατι.