Re: Πρακτικά 2ου ΔΣ HELLUG 2010

Nikos Roussos nikos at autoverse.net
Mon Mar 8 02:34:40 EET 2010

On Monday, March 8, 2010, George K. <kargig.lists at gmail.com> wrote:
> Θα θέλαμε στο ΔΣ να γίνει και ενημέρωση για τις εκκρεμότητες που τυχόν
> υπάρχουν από το προηγούμενο ΔΣ. Έιχε ζητηθεί από τον Παναγιώτη
> Κρανιδιώτη και το Νίκο Ρούσσο να είναι παρόντες αλλά τελικά κανείς
> τους δεν κατάφερε να έρθει. Ο Παναγιώτης είχε επαγγελματικές
> υποχρεώσεις ενώ ο Νίκος είχε πει πως θα ερχόταν αλλά τελικά αυτό για
> άγνωστο λόγο δεν έγινε. Θα θέλαμε πολύ να έρθουν στο επόμενο ΔΣ για να
> δούμε τι θέματα υπάρχουν ανοιχτά.

Actually, είχα ενημερώσει πως δεν μπορώ πρωί και θα προσπαθήσω να ρθω
μεσημέρι, αλλά δυστυχώς δεν ήταν εφικτό. Ελπίζω να καταφέρουμε στο
επόμενο ΔΣ να τα πούμε, ειδικά αν υπάρχει δυνατότητα online
συμμετοχής.

> 2) Έγινε πάλι μια μεγάλη κουβέντα για το κατά πόσο μπορεί ο σύλλογος
> να δίνει/πουλάει/δωρίζει αναμνηστικά ή/και μπλούζες στις εκθέσεις και
> όχι μόνο. Ένα μέλος προσφέρθηκε να ρωτήσει κάποιον νομικό/λογιστή για
> να έχουμε πιο τεκμηριωμένη άποψη.

Καλή ιδέα, για να έχουμε καλύτερη εικόνα. Αν και νομίζω πως δεν θα
ημαστε το πρώτο σωματείο που θα χρησιμοποιήσει τη λύση των δωρεών.

> 4) Σε σύντομο χρονικό διάστημα θα πρέπει να γίνει η πληρωμή των 1500Ε
> για την συμμετοχή μας στην ΕΕΛΛΑΚ. Σχετική ανακοίνωση θα υπάρξει
> αργότερα μέσα στον μήνα μόλις έχουμε και περισσότερες λεπτομέρειες για
> το θέμα.

Ενημερωτικά να προσθέσω πως τυπικά αν θέλουμε να συμμετάσχουμε στην
επόμενη ΓΣ της ΕΕΛ/ΛΑΚ (Οκτώβριος) πρέπει να τα έχουμε καταβάλει μέχρι
τότε.