Πρακτικά 2ου ΔΣ HELLUG 2010

George K. kargig.lists at gmail.com
Mon Mar 8 00:17:09 EET 2010


Το Σάββατο 06/03/2010 έγινε προετοιμασία για την μετακόμιση του παλιού
εργαστηρίου του HELLUG και έπειτα πήγαμε σε ένα κοντινό καφέ για
συζήτηση/ΔΣ.
Έκτός από τους 5 του ΔΣ, ήρθαν ακόμα 5 μέλη για να βοηθήσουν στην
μετακόμιση και τους ευχαριστούμε πολύ για την βοήθεια.

Θα θέλαμε στο ΔΣ να γίνει και ενημέρωση για τις εκκρεμότητες που τυχόν
υπάρχουν από το προηγούμενο ΔΣ. Έιχε ζητηθεί από τον Παναγιώτη
Κρανιδιώτη και το Νίκο Ρούσσο να είναι παρόντες αλλά τελικά κανείς
τους δεν κατάφερε να έρθει. Ο Παναγιώτης είχε επαγγελματικές
υποχρεώσεις ενώ ο Νίκος είχε πει πως θα ερχόταν αλλά τελικά αυτό για
άγνωστο λόγο δεν έγινε. Θα θέλαμε πολύ να έρθουν στο επόμενο ΔΣ για να
δούμε τι θέματα υπάρχουν ανοιχτά.

Στο ανοιχτό ΔΣ που έγινε με την συμμετοχή και των μελών που είχαν
έρθει να βοηθήσουν στην προετοιμασία της μετακόμισης συζητήθηκαν τα
εξής θέματα:

1) Αν θα υπάρξει συμμετοχή του Συλλόγου στην φετινή DTE. Έχουμε ήδη
μια πρόσκληση από το AWMN για κοινή συμμετοχή. Συμφωνήθηκε να γίνει
μια κίνηση εκ μέρους του ΔΣ για να μάθουμε το κόστος συμμετοχής και
έπειτα, αν το κόστος δεν είναι απαγορευτικό, να αναλάβει η Ομάδα
Εκθέσεων τις υπόλοιπες κινήσεις.

2) Έγινε πάλι μια μεγάλη κουβέντα για το κατά πόσο μπορεί ο σύλλογος
να δίνει/πουλάει/δωρίζει αναμνηστικά ή/και μπλούζες στις εκθέσεις και
όχι μόνο. Ένα μέλος προσφέρθηκε να ρωτήσει κάποιον νομικό/λογιστή για
να έχουμε πιο τεκμηριωμένη άποψη.

3) Συμφωνήθηκε να γίνονται πιο συχνά ενημερώσεις στα μέλη για τις
συνδρομές/οφειλές τους (τουλάχιστον 3 φορές το χρόνο).

4) Σε σύντομο χρονικό διάστημα θα πρέπει να γίνει η πληρωμή των 1500Ε
για την συμμετοχή μας στην ΕΕΛΛΑΚ. Σχετική ανακοίνωση θα υπάρξει
αργότερα μέσα στον μήνα μόλις έχουμε και περισσότερες λεπτομέρειες για
το θέμα.

5) Θα πρέπει να σταλεί η συμμετοχή/παρουσίαση του Συλλόγου στο
Fosscomm 2010 που θα γίνει τον Απρίλιο στην Θεσσαλονίκη. Επίσης θα
πρέπει να γίνει κάποια κίνηση μήπως και μπορέσουμε να έχουμε κάποιο
stand στο OpenFest του ΤΕΙ Πειραιά στις 13-14 Μαρτίου.

6) Έγινε ενημέρωση από τον ταμία για τις αποδείξεις που θα κόψει ο
Σύλλογος εκ μέρους της οργανωτικής επιτροπής της Fosscomm για τις
χορηγίες του συνεδρίου.

7) Θα πρέπει να διευκρινιστεί ποιοί και πότε εκπροσωπούν το Σύλλογο
στην ΕΕΛΛΑΚ. Η ενημέρωση που υπάρχει αυτή τη στιγμή είναι ελλειπής.

8) Για την μετακόμιση θα γίνει μάλλον την Δευτέρα 08/03 εκτίμηση από
άλλη μία εταιρία για να μας δώσει και αυτή προσφορά. Η μετακόμιση θα
γίνει κατά πάσα πιθανότητα μέσα στην βδομάδα. Επίσης κάποια παλιά
πράγματα (οθόνες/εκτυπωτές/σκληροί δίσκοι/παλιές κάρτες) που είχαν
βλάβες αποφασίστηκε να δωθούν σε ανακύκλωση ηλεκτρονικών παρά να
περιμένουμε μήπως κάποτε τα φτιάξει κάποιος.

9) Οι ομάδες εργασίας θα πρέπει σιγά σιγά να αρχίσουν να
(αυτο)-οργανώνονται. Ο σύλλογος μπορεί να προσφέρει mailing list ή
οτιδήποτε άλλο χρειαστεί μια ομάδα. Τα 2 μέλη της ομάδας web που ήταν
στην συνάντηση πρότειναν να αρχίσουν την κουβέντα στο forum του
Συλλόγου για αρχή.

10) Υπάρχει διάθεση να ξεκινήσει μια σειρά από ομιλίες, όπως αυτές που
γινόντουσαν πριν 2 χρόνια στο Πανεπιστήμιο Πειραιά, αρκεί να βρεθεί
κατάλληλος χώρος φιλοξενίας. Θα γίνει προσπάθεια η πρώτη ομιλία να
γίνει πριν το Πάσχα.

11) Σχετικά με το θέμα των εκπτώσεων, μέσα στην βδομάδα θα σταλούν τα
πρώτα mails για να ζητάμε τέτοιες εκπτώσεις για τα μέλη του Συλλόγου.


Τυχόν φωτογραφίες από το Σάββατο καλό θα ήταν να ανέβουν στο
http://photos.hellug.gr/

-- 
Καργιωτάκης Γιώργος


More information about the Hellug mailing list