Πρακτικά 1ου ΔΣ HELLUG 2010

Patroklos Argyroudis patroklos at gmail.com
Fri Feb 26 10:35:46 EET 2010

On Fri, Feb 26, 2010 at 01:31:26AM +0200, Aggelos Orfanakos wrote:

> Προσωπικά, θεωρώ πιο σημαντικό να γίνει ενοποίηση των passwords (όσο
> λίγα και αν είναι τα services/μέλη), παρά ένα project hosting service το
> οποίο στο κάτω-κάτω όποιος θέλει μπορεί να το βρει δωρεάν και με πολύ
> καλή υλοποίηση σε GitHub, SourceForge, berlios.de, Google Code, κλπ

Συμφωνώ με τον Άγγελο.  Το να προσφέρει ο Hellug υπηρεσίες για τι οποίες
όλα τα μέλη χρησιμοποιούν ήδη άλλους πάροχους δεν έχει κανένα απολύτως
νόημα.

Αυτό που είχα προτείνει και παλαιότερα είναι να προσφέρει ο Hellug στα
μέλη του υπηρεσίες που δεν υπάρχουν εύκολα ή καθόλου διαθέσιμες και
επιπλέον δίνουν τη δυνατότητα για εξοικίωση με διαφορετικές
τεχνολογίες/πλατφόρμες.

Ένα παράδειγμα είναι να υπάρχει ένα σύστημα τύπου OpenGrok ή/και LXR
(http://lxr.linux.no/) στο οποίο θα μπορούν τα μέλη να ανεβάζουν κώδικα
που θέλουν να μελετήσουν.

Ένα άλλο παράδειγμα είναι ένα PKI για τα μέλη το οποίο δεν θα καλύπτει
κάποια συγκεκριμένη ανάγκη απαραίτητα αλλά θα δώσει τη δυνατότητα στα
μέλη να γνωρίσουν την τεχνολογία στην εφαρμογή της.

Επίσης προτάθηκε να γίνει η διαχείριση του συλλόγου με το OpenERP.
Ανεξάρτητα από το αν αυτό θα γίνει, μπορεί να εγκατασταθεί ένα OpenERP
ανοιχτό για όλα τα μέλη ώστε να το γνωρίσουν χρησιμοποιώντας το.

Για τα δύο πρώτα θα μπορούσα να βοηθήσω και στην υλοποίηση αν τελικά
αποφασιστεί να προχωρήσουν.

--
Patroklos Argyroudis
http://argp.gr/