Πρακτικά 1ου ΔΣ HELLUG 2010

Aggelos Orfanakos agorf at agorf.gr
Fri Feb 26 01:31:26 EET 2010

On Thu, 25 Feb 2010 22:01:30 +0200 Thanos Kyritsis wrote:
> Αυτό το είχα προτείνει κι εγώ κάποτε, αλλά τελικά, τί έχουμε ? Όλους κι όλους 100-150 χρήστες. Δεν είναι πως το χρειαζόμαστε και τρελά ...
> Αντ΄ αυτού, μήπως να κατευθύνατε την όποια ενέργεια βρείτε για ένα project-oriented portal τύπου Sourceforge για να hostάρονται τα (όποια λίγα, μελλοντικά ίσως περισσότερα) projects σε ένα πιο "όμορφο" και politically correct περιβάλλον ??

Προσωπικά, θεωρώ πιο σημαντικό να γίνει ενοποίηση των passwords (όσο
λίγα και αν είναι τα services/μέλη), παρά ένα project hosting service το
οποίο στο κάτω-κάτω όποιος θέλει μπορεί να το βρει δωρεάν και με πολύ
καλή υλοποίηση σε GitHub, SourceForge, berlios.de, Google Code, κλπ

--
Aggelos Orfanakos, http://agorf.gr/