Re: υποψήφιος για ΔΣ

Nikos Roussos nikos at autoverse.net
Fri Feb 19 13:40:31 EET 2010

2010/2/18 Christos Ricudis <ricudis at itc.auth.gr>:
> Τι παει να πει "ο συλλογος ειναι / δεν ειναι αυτο το αλλο" ?
>
> Ο συλλογος δεν ειναι ανθρωπος για να εχει "χαρακτηρα", "στοχους" και "σκοπο"
> απο μονος του, εμεις τα μελη του ειμαστε που τον καθοριζουμε. Οπου παμε
> εμεις θα εξελιχθει κι αυτος, δεν εξελλισεται μονος του.

Δεν θα μπορούσα να το εκφράσω καλύτερα :) Έχω βαρεθεί να ακούω για το
τι θα θέλαμε να είναι ο hellug ή για το θα πρεπε να κάνει και δεν
κάνει. Λες και ο Hellug είναι κάτι έξω από μας με δική του συνείδηση.

Όποιος ρίξει μια ματιά (πχ.) στις περσινές εκλογές θα δει πως αν μια
παρέα 15-20 ανθρώπων το επιθυμούσε, θα μπορούσε άνετα να έχει 2-3
εκπροσώπους στο ΔΣ. Ιδέες έχουμε όλοι μας. Αυτό που λείπει είναι η
διάθεση να τις υλοποιήσουμε κι αν χρειαστεί να συγκρουστούμε γι'
αυτές.