υποψήφιος για ΔΣ

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Thu Feb 18 17:50:29 EET 2010

, Nick Apostolakis wrote:

> όλα τα λυκόπουλα διάλεξες.
> ο σύλλογος δεν είναι πια αυτό που ήτανε όταν τρέχαμε εμείς.
> αισθάνομαι οτι έχει αλλάξει στόχους και σκοπό.
> εγώ θα ήθελα την παρέα που ήμασταν τότε και όχι ένα επίσημο οργανισμό
> όπως πάει να εξελιχθεί ο σύλλογος.
> οπότε δεν με εμπνέει μια τέτοια προσπάθεια άρα και παραμένω απλός θεατής

Ελα τοτε να τον ξανακανουμε την παρεα που ημασταν τοτε.

Θα σταθω σ'αυτο που ειπες, Νικο, γιατι ειναι κατι το οποιο ποναει πολυ
κοσμο. Και για τον καθενα που το εκφραζει, υπαρχουν απο πισω αλλοι δεκα,
που δε βρισκουν το λογο να το κανουν (κι ομως, υπαρχει).

Τι παει να πει "ο συλλογος ειναι / δεν ειναι αυτο το αλλο" ?

Ο συλλογος δεν ειναι ανθρωπος για να εχει "χαρακτηρα", "στοχους" και
"σκοπο" απο μονος του, εμεις τα μελη του ειμαστε που τον καθοριζουμε.
Οπου παμε εμεις θα εξελιχθει κι αυτος, δεν εξελλισεται μονος του.

Εγω προσωπικα εχω στηριξει και υπερασπιστει στο παρελθον με νυχια και με
δοντια τις οποιες δυνατοτητες του συλλογου να παιξει ενα εστω και λιγο
πιο σοβαρο ρολο, ΟΧΙ για να σταματησει να αποτελει παρεα, ΑΛΛΑ γιατι
στις δεδομενες χρονικες συγκριες *ημασταν οι μονοι που θα μπορουσαμε να
τον ειχαμε παιξει* - σε βαθμο που πιστευω οτι ημασταν σχεδον
*υποχρεωμενοι* να το κανουμε. Ημασταν, ατομικα και συλλογικα, οι πρωτοι
και πολλες φορες οι μονοι που σμπρωξαμε και κυνηγησαμε σημαντικοτατα
ζητηματα, και δε χρειαζεται να τα αναφερω ενα ενα, τα ξερεις.

Γιατι πιστευα (και πιστευω ακομα), οτι *ακομα και μια παρεα, μπορει να
παιξει θεσμικο ρολο, αν θελει*. Απλα εχει τοσο πια λερωθει με αρνητικες
προσλαμβανουσες η λεξη "θεσιμκος" (οπως και πολλες αλλες), που οι παρεες
τον απεχθανονται ενστικτωδως μεχρι βδελυγμιας. Και καλα κανουν και τον
απεχθανονται, απλα δεν ξερουν γιατι ακριβως το κανουν.

Μπορει να υπαρχουν κι αλλα πραγματα ακομα να γινουν. Σημερα ξερουμε ολοι
μας οτι τουλαχιστον δεν χασαμε την ευκαιρια να κανουμε αυτο το βημα (την
αποτιμηση του οποιου δε θα κανω εγω, αν και θεωρω οτι ηταη σημαντικο και
καλως εγινς), οποτε νιωθω οτι ισως δεν πρεπει να ειμαστε εμεις που θα
κανουμε και το δευτερο, αν ειναι να καταστρεψουμε την καρδουλα μας
προσπαθωντας.

Αν λοιπον, καποιοι νιωθουν οτι ο συλλογος δεν ειναι πια παρεα, θελω να
ερθουν εδω περα, και να τον ξανακανουμε ολοι μαζι "την παρεα που καποτε
ημασταν" - και που εγω ποτε δεν ενιωσα οτι σταματησαμε να ειμαστε. Κι αν
αυτη η παρεα οντως δε θελει να εχει κανενα θεσμικο ρολο, να παει στο
διαολο κι ο θεσμικος ρολος και ολα. Εγω ποτε δεν τον αποζητησα για τον
εαυτο μου. Οπως παντα, για τις μπυρες ερχομαι.