Open source sto dhmosio

Diomidis Spinellis dds at aueb.gr
Sat Nov 14 19:24:35 EET 2009

Niko,

Kala kaneis kai xekinas ti syzitisi afti.  Kalo einai na xeroume tous
stoxous mas.  O stoxos den einai na valoume open source sto dimosio, o
stoxos einai na prosferoume kalyteres kai apodotikoteres ypiresies me
xamilotero kostos, na enisxysoume tin egxoria texnognosia, na dosoume
efkairies anaptyxis tis ypsilis texnologias kai na afxisume tin
prostithemeni axia pou paragetai stin Ellada.  Gia olous aftous tous
stoxous to ELLAK einai ena meso.  Epomenos de theoro pos tha kanoume
kapoiou eidous stavroforia na vgaloume apo pantou ta Windows kai na
valoume Linux i FreeBSD.  Afto pou tha prepei na kanoume einai na
dimiourgisoume efkairies etsi oste to ELLAK na krinetai dikaia kai na
egathistatai opou prosferei pleonektimata.  Etsi, polla apo afta pou
grafeis katalligoun os energeies pou prepei na ylopoiithoun etsi kai
allios se kalodiaxeirizomena erga pliroforikis anexartita apo to an
xrisimopoiuon ELLAK i oxi.

An pistevoume sta pleonektimata tou ELLAK prepei na to afisoume na
yiothetithei xari s'afta, oxi na to epivaloume os ideologiki katefthinsi.

Filika,

Diomidis Spinellis

na tethoun kapois proypotheseis