[Fwd: Re: FOSSCOMM at Thessaloniki]

Houtouridis Christos hoo2.ch.pub at gmail.com
Sat Sep 5 12:34:05 EEST 2009

On Sat, 2009-09-05 at 11:16 +0300, Kostas Boukouvalas wrote:
> γιατί να μαλώσετε με ανθρώπους που δε σας
> χωρίζει τίποτα, ίσα-ίσα σας ενώνει.
>
> Με εκτίμηση
> προς τον Χρήστο Μπαχαράκη
> προς τον Χρήστο Χουτουρίδη
> προς τον Γιώργο Καργιωτάκη
>
> και προς όλους τους φίλους του Linux στην Ελλάδα

Όπως είπα και σε "κάποιο" email στη λίστα του TheLUG, το γεγονός του ότι
ένα άτομο δεν θέλει να μπει σε ένα σύλλογο δεν θα πρέπει αυτό να τον
καθιστά αντίπαλο του συλλόγου.
Άσχετα με το πως ξεκίνησε η όποια αντιπαράθεσή των LUG -LUG wars,
υπάρχει η πρόθεση (τουλάχιστον από μένα) να έρθω σε επαφή με το GreekLUG
και να ζητήσω την βοήθεια του ή να δώσω την δικιά μου αν μπορώ κάπου.
Αλλά εδώ με πρόλαβες (άτιμη μετακόμιση). Και για να μείνουμε και πιστοί
στον τίτλο του mail, υπάρχουν σκέψεις για τη fosscomm αλλά είναι λιγάκι
νωρίς. Μια εκδήλωση τη φορά. Οι κερασμένοι καφέδες για το sfd πάντως
ισχύουν.

--
Χουτουρίδης Χρήστος