[Fwd: Re: FOSSCOMM at Thessaloniki]

Kostas Boukouvalas boukouvalas at gmail.com
Sat Sep 5 11:16:34 EEST 2009

Να σε ρωτήσω κάτι ευθέως; Σου κλείσαμε ποτέ την πόρτα στα μούτρα; Σε
βρίσαμε; Σου κλέψαμε χρήματα ή σου κάναμε κάτι κακό στη προσωπική σου
ζωή; Όχι. Τότε Γιατί γράφεις "θα είχαμε πρόβλημα". Ποιοί θα "είχαμε
πρόβλημα"; Και τι είδους σοβαρό πρόβλημα. Δε το καταλαβαίνω. Ο καθένας
αυτοπροσδιορίζεται όπως θέλει. Δεν είμαστε κράτη που έχουμε να
χωρίσουμε κάτι. Να σου πω και κάτι. Από τη στιγμή που έχει σταματήσει
η φασαρία στις λίστες, από τη στιγμή που όλα πήρανε το δρόμο τους, από
τη στιγμή που επικοινώνησες μαζί με το Greeklug και ρώτησες
καλοπροαίρετα μερικά πράγματα και σου απάντησε ο Μάκης (κάτι το οποίο
δυστυχώς δε το έκανες από την πρώτη στιγμή, ούτε εσύ ούτε πολλοί
άλλοι) γιατί... παίζεις με τον αναπτήρα;;;

Διάβασα το Μάιο όλο το post και όλα τα σχόλια στο blog σου. Ξέρεις
γιατί δε σου απάντησα; Γιατί για ορισμένα πράγματα και εσύ αλλά και
αρκετός κόσμος δεν έχετε ιδέα πως γίνανε, γιατί γίνανε έτσι και είναι
πολύ δύσκολο μέσα από το internet να εξηγηθεί χωρίς να δημιουργηθεί
flame ή παρεξηγήσεις. Σε παρακαλώ σταμάτα να γράφεις τέτοιες εκφράσεις
γιατί δεν κάνεις καλό ξύνοντας πληγές. Δεν συμβάλλεις με αυτόν τον
τρόπο στην αγάπη και στην ομόνοια. Έλα (και ο Χρήστος ο Χουτουρίδης
και ο Γιώργος ο Καργιωτάκης και όποιος άλλος θέλει) από το Εργαστήριο
Linux Θεσσαλονίκης αύριο μετά τις 11, μιας και είσαι στη Θεσσαλονίκη,
απ' ότι είδα οτι έγραψες κάπου, *να μας γνωρίσεις πρώτα απο κοντά* και
μετά να εκφραστείς για εμάς.

Για το θέμα που συζητάτε, το fosscomm δε θέλω να μπω σε λεπτομέρειες...

Ένα μόνο θα σας πω.

Ο Νίκος ο Ρούσσος, κατόπιν δικής μου προσωπικής πρόσκλησης, θα έρθει
στη Θεσσαλονίκη πολύ σύντομα και θα μιλήσει μαζί με τους ανθρώπους
"του τότε Thelug που κάνανε αυτό το σύλλογο πανελλαδικής εμβέλειας"
για να δούμε πως μπορεί να διορθωθεί αυτό το σπασμένο τηλέφωνο που
οδήγησε σε ένα σωρό παρεξηγήσεις για τις οποίες εγώ είμαι ενήμερος από
τη στιγμή που δημιουργήθηκαν μέχρι τη στιγμή που τελείωσαν και των
οποίων εσύ Χρήστο και εσύ Χρήστο επειδή ακριβώς δε ρωτήσατε από πριν
για να μάθετε, δε σηκώσατε ένα κινητό, ένα σταθερό, δε στείλατε ένα
προσωπικό e-mail, αλλά μπήκατε κατευθείαν στη δημόσια αντιπαράθεση
παίρνοντας θέση, είστε μέρος τους. Όχι μόνο εσείς, ένα σωρό άλλος
κόσμος που δημιούργησε μια αλυσιδωτή αντίδραση πανικού και χάους.

Γι' αυτό όσους "σας εκφράσει μόνο ο HELLUG και όχι και ο Thelug του
2008 που έγινε Greeklug και όχι και το Ubuntu-gr ή το LUG της Άνω
Ποταμιάς", κοντός ψαλμός, αλληλούια.

+ Μια συμβουλή. Επειδή πολλοί τώρα αρχίζετε να ασχολείστε με τις
ομάδες. Να είστε καλοπροαίρετοι. Μη κρίνετε ανθρώπους που δεν
γνωρίζετε και ακόμα περισσότερο, καταστάσεις για τις οποίες δεν έχετε
πλήρη εικόνα. Μπορεί οι ομάδες ελεύθερου λογισμικού να είναι "ανοιχτές
κοινότητες και να συζητιώνται όλα στις λίστες" αλλά το να σηκώσετε το
τηλέφωνο και να μιλήσετε με κάποιον, για "κάτι που δε σας κάθεται
καλά" δεν είναι ούτε μασωνία, ούτε μυστική οργάνωση. Είναι υποχρέωση
απέναντι στον ίδιο σας τον εαυτό, για να μη ξοδέψετε, χρόνο, φαιά
ουσία και στο κάτω κάτω, γιατί να μαλώσετε με ανθρώπους που δε σας
χωρίζει τίποτα, ίσα-ίσα σας ενώνει.

Με εκτίμηση
προς τον Χρήστο Μπαχαράκη
προς τον Χρήστο Χουτουρίδη
προς τον Γιώργο Καργιωτάκη

και προς όλους τους φίλους του Linux στην Ελλάδα