γιατί πρέπει να πληρώσω Windows για το laptop μου?

Yannis Tsop ogiannhs at gmail.com
Tue Mar 31 14:43:55 EEST 2009

Thanos Kyritsis wrote:
> Κανονικά, μόνο ο retailer έχει την ευθύνη, όχι το κατάστημα. Οπότε αν
> αγόραζες HP από το Πλαίσιο, θα σου λέγαμε να πας κατευθείαν στον
> αντιπρόσωπο της HP γιατί το Πλαίσιο το πουλάει as is και δε φέρει καμία
> ευθύνη (σου λέει πανεύκολα το "μην αγοράζεις, δε σε θέλουμε για πελάτη,
> δε σου πουλάμε, εμείς έτσι το δίνουμε, άμα θες").
>
> Στην περίπτωσή σου όμως, σκέφτομαι 2 προβληματάκια:
>
> α) Να πείς στον πωλητή: "φέρε μου τον υπεύθυνό σου" και σε αυτόν "φέρε
> μου κι εσύ τον από πάνω σου", μέχρι να φτάσεις στον αρμόδιο που σίγουρα
> ΔΕΝ είναι στο τμήμα πωλήσεων.

Apo kotsovolo to phra :) To eula mou to emfanizei to mhxanhma ths HP,
kai apo aythn zhtaw to refund.

> β) Υπάρχει ένα ενδεχόμενο όλο το πλαίσιο να είναι πώληση. Δηλαδή, να
> αγοράζουν bundles από έναν κινέζο και απλά να κολλάνε μόνο ένα
> αυτοκόλλητο. Οπότε να είναι retailer ο κινέζος. Και σε αυτήν την
> περίπτωση, απλά μαμησε τα, δε θα βρείς τον κινέζο ποτέ γιατί το πλαίσιο
> δε θα έχει καμιά όρεξη να σε αφήσει να χώσεις τη μύτη σου τόσο βαθιά.

Ayto to kanei h HP kai oxi o Kotsovolos. Kai den nomizw h HP na agorazei
ta win apo kinezo.

> Εγώ θα πρότεινα κάτι άλλο, μια που μόνο ο Κατσαλούλης EVER έχει
> καταφέρει να πάρει πίσω λεφτά[0] από windows. Δεν γνωρίζω άλλον που να
> το έχει καταφέρει. Πολλοί προσπαθήσανε, αλλά ....

To thema einai ti tha apanthsei o Synhgoros KAtanalwth kai h Epitroph
Antagwnismou.
> Γιατί δεν αγοράζεις από κατασκευαστή που σου δίνει την επιλογή να το
> πάρεις χωρίς λειτουργικό ή με Linux ? (πχ Dell). Αν το κάναμε αυτό, τότε
> και οι υπόλοιποι που θα χάσουνε την πελατεία θα ξυπνήσουνε μια μέρα.

To sygkekrimeno mhxanhma htan apla mia poly kalh prosfora poy den thn
ebriska kan se allo magazi.

PS: Einai shmantiko apo edw kai pera kathe fora pou agorazoume enan
ypologisth na kanoume oloi ayth thn kataggelia. Etsi anadeiknyoume to
problhma.