Re: γιατί πρέπει να πληρώσω Windows για το laptop μου?

Theodore Lytras thlytras at gmail.com
Tue Mar 31 14:18:08 EEST 2009

Στις 31 Μάρτιος 2009 1:12 μμ, ο χρήστης nikos roussos <nikos at hellug.gr> έγραψε:

> το νομικό της ιστορίας είναι ακριβώς αυτό. το να πείσουμε/αποδείξουμε πως
> λειτουργικό σύστημα και hardware είναι δύο ξεχωριστά προϊόντα, γιατί
> διαφορετικά αποδέχεσαι την EULA μόλις αγοράσεις το netbook

Yeap! Αυτό άλλωστε είναι αυταπόδεικτο, αφού την EULA στη δείχνουν στην
πρώτη εκκίνηση.

Αν ήθελαν harware και OS να είναι ένα προϊόν, θα έπρεπε να σε βάζουν
να υπογράψεις την EULA μαζί με την αγορά του προϊόντος.

Από τη στιγμή που δε το κάνουν, αποδέχονται οτι το hardware και το OS
είναι ξεχωριστά προϊόντα.