ψηφιακή ελλάδα

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Mon Mar 30 19:34:09 EEST 2009

On Monday 30 March 2009, nikos roussos wrote:
> Σήμερα στις 18.00 στα πλαίσια της εκπομπής "Ψηφιακή Ελλάδα" στην ΕΤ-1
> θα προβληθεί μια μικρή συνέντευξη που παραχωρήσαμε μαζί με τον
> Παναγιώτη Κρανιδιώτη για τα οφέλη του Ελεύθερου Λογισμικού
>
> http://ub0.cc/03/35

Εκχμ, δεν ξέρω πώς τα παρουσίασε η τηλεόραση, αλλά ξαφνικά στο
webmaster at linux.gr μου ήρθε αυτό:

"geia sas
tha ithela na sas rotiso kapoies plhrofories sas eida sthn thleorash.
proton ithela na rotiso enan mporo na anebaso site me thema css counter
strike team kai ean tha thelate na mas xorigisete se servers css
xaxeteto kai peite mas kai genika ti dinatothtes exei auto to site .
euxaristo poli, perimeno apanthsh"

Θέλω να πιστεύω και να ελπίζω (δεν είδα TV) πως δεν ακουμπήσατε καθόλου
τις απαγορευτικές λέξεις "counter" και "strike" και πως δε θα σκάσουν
μύτη τώρα τα 12χρονα να ζητάνε gaming servers[0].

[0] και επειδή κάποτε είχα εγώ σηκώσει quake server στο σύλλογο (και θα
ξανασήκωνα ανετότατα),  να ξεκαθαρίσω πως δεν έχω πρόβλημα ούτε με τους
game servers, ούτε με το CS (ούτε με τα 12χρονα). Απλά αν είναι να
ξανασηκώσουμε game server (για λόγους διάδοσης - ενημέρωσης των gamers
για το linux), να είναι για παιχνίδι που τρέχει natively σε linux και
όχι με wine. Και κατά προτίμηση να έχει προοπτικές να γίνει open source
(ή gpl) μια μέρα.

(Δηλαδή οκ, είχαμε σηκώσει quake3 τότε και έγινε όντως μια ΤΑΔΕ διάδοση
σε μια ΔΕΙΝΑ κοινότητα, αλλά ξέραμε πως μια μέρα θα γίνει GPL, όπως και
έγινε :-P και ήταν για καθαρά manageρίστικους - eyecandy σκοπούς).

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)