Public Digest, Vol 43, Issue 2

lefteris gio-pal at otenet.gr
Fri Mar 6 10:54:30 EET 2009

Αν παρακολουθούσες τη hellug, θα έβλεπες ότι η συζήτηση πάνω στο θέμα
ξεκίνησε τέλη Γενάρη. Είμαι σίγουρος ότι αν πας από νωρίς το Σάββατο, και
πάρεις μαζί σου και τους καλούς σου τρόπους, θα υπάρχει κόσμος για να
συζητήσεις τα όσα σε προβληματίζουν στο σύλλογο, να κάνεις τις προτάσεις
σου και να αναλάβεις και ευθύνες για να γίνουν οι αλλαγές πραγματικότητα.

Κρίμα ! Εγώ έχω πάει στο σύλλογο αρκετές φορές από το Γενάρη μέχρι τώρα.
Δεν υπήρχε σκέψη και φως από πουθενά. Μίλησα με παλιά και ενεργά μέλη.
Τώρα το αν έγινε συζήτηση ... ! Συζητήσεις όλοι κάνουμε.
Διαδιδικασία δημιουργική όμως χρειάζεται.

Μη σχολιάζεις τους τρόπους μου ! Δεν καταλαβαίνω πως ορίζεις τους καλούς τρόπους
με κριτήριο το να μη διαμαρτυθείς αν κάτι δεν σου φαίνεται καλό.