Public Digest, Vol 43, Issue 2

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Fri Mar 6 04:29:01 EET 2009

When the date was Friday 06 March 2009, lefteris wrote:

> Που και πότε ειδοποιήσατε τα μέλη 20 μέρες πριν όπως
> προβλέπεται από το καταστατικό;
> Έρχεστε 2 μέρες πριν να το ανακοινώσετε και εγώ δεν ξέρω καν ποιοι είναι
> υποψήφιοι για το νέο ΔΣ.είχα σκοπό να κάνω και γω προτάσεις
> υποψηφιότητας.  Άσε που έχω πληρώσει την εγγραφή μου εδώ και 5 μήνες και
> η εγγραφή διευθετήθηκε μόλις την προηγούμενη βδομάδα.
> Στη λίστα hellug δεν είμαι εγγεγραμένος ακόμα.

Αν παρακολουθούσες τη hellug, θα έβλεπες ότι η συζήτηση πάνω στο θέμα
ξεκίνησε τέλη Γενάρη. Είμαι σίγουρος ότι αν πας από νωρίς το Σάββατο, και
πάρεις μαζί σου και τους καλούς σου τρόπους, θα υπάρχει κόσμος για να
συζητήσεις τα όσα σε προβληματίζουν στο σύλλογο, να κάνεις τις προτάσεις
σου και να αναλάβεις και ευθύνες για να γίνουν οι αλλαγές πραγματικότητα.

--
 Μιχάλης Ιατρού (qlnc)