[Thelug] παραπλάνησαν την Βουλή Αλογοσκούφης και Παπαθανασίου με την σύμβαση της Microsoft

Tsabolov Sergey econlab at uom.gr
Fri Oct 17 21:49:31 EEST 2008

Αυτό καλό , είναι ας στέλνουν αντίγραφα εάν τα έχουν ???? , ο κόσμος
χρειάζεται ενημέρωση και εάν δεν υπάρχει λόγο κυρίως εφαρμογών win based
τότε μπορεί να κάνει πλήρως την μετάβαση σε Ανοικτό λογισμικό και δεν
χρειάζεται να στέλνει κανένα αντίγραφο άδειας μετά , το μόνο δύσκολο
είναι σε θέμα εφαρμογών κυρίως *εμπορικής διαχείρισης*  .

Αν θα χτυπήσεις σε αυτό το κομμάτι τότε που δεν θα υπάρχει και πρόβλημα
και στην μετάβαση .

**
O/H Petros Zolotas έγραψε: