[Thelug] παραπλάνησαν την Βουλή Αλογοσκούφης και Παπαθανασίου με την σύμβαση της Microsoft

Tsabolov Sergey econlab at uom.gr
Fri Oct 17 21:37:40 EEST 2008

Εκεί λαμβάνει χώρα ένα μεγάλο μέρος της "μάχης" καλά τα λες , τότε όταν
τους κάνουν μαθήματα που έχουν είτε σπασμένο είτε αγορασμένο πρόγραμμα
αλλά με μία άδεια και άμα ρωτήσουν και πως να το κάνω σπίτι μου ;
απάντηση είναι έλα κατέβασε το με torrents η αλλιώς , τι να πεις ?
που ξέρουν τα παιδάκια πως να το βρουν , εδώ είναι το ζουμί σε όλη την
υπόθεση .
Πρέπει να αλλάξουμε πολλά μπορούμε , εγώ λέω ναι , το θέλουμε , άλλο

O/H Nikos Alexandris έγραψε: