[Thelug] παραπλάνησαν την Βουλή Αλογοσκούφης και Παπαθανασίου με την σύμβαση της Microsoft

Nikos Alexandris nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de
Fri Oct 17 18:04:31 EEST 2008

On Fri, 2008-10-17 at 14:07 +0200, Nikos Alexandris wrote:
> Αυτό είναι το
> σκεπτικό μου και γι' αυτό εκφράζω την υποστήριξή μου ή και στέλνω και
> προσωπικά μηνύματα σε ζητήματα όπως αυτό του ΟΤΕ, του Κτηματολογίου
> κ.α.
>
> Φιλικά, Νίκος

Εδώ ξέφυγα λίγο... την ΕΡΤ είχα κατά νου και όχι τον ΟΤΕ. Αν και με τον
ΟΤΕ τα ίδια δεν ισχύουν;

Δεν θυμάμαι να έχω δει για παράδειγμα οδηγίες υποστήριξης λειτουργικού
Linux σε κάποιο προϊόν. Μια απλή αναζήτηση στην ιστοσελίδα
http://www.oteshop.gr/search.asp?hop=h για Linux δεν θα δώσει τίποτα.
Ενώ μια αναζήτηση για windows ή vista κάτι θα δώσει.