[Thelug] παραπλάνησαν την Βουλή Αλογοσκούφης και Παπαθανασίου με την σύμβαση της Microsoft

Nikos Alexandris nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de
Fri Oct 17 15:07:04 EEST 2008

On Fri, 2008-10-17 at 12:55 +0300, kostis Ventrix wrote:
> Υπάρχει και η επιλογή του να αγοράσεις υπολογιστή χωρίς λειτουργικό
> σύστημα.
> Πας μετά σπίτι σου, βγάζεις έξω το καλογυαλισμένο cd/dvd με linux και
> σε κανένα δεκάλεπτο είσαι έτοιμος:)

Εγώ αυτό κάνω :-)

Να το πω όμως λαϊκά: δεν μπορώ να πω στου θείου μου "βάλε λίνουξ και θα
είσαι ήσυχος, ούτε έξοδα, ούτε παρανομίες, μηδέν πρόβλημα με ιούς".
Γιατί; Διότι θα μου πει "καλά τα λες, αλλά ο επαγγελματίας που μου
πουλάει τα μηχανήματα δεν ξέρει τίποτα από αυτά. Αν γίνει κάτι που θα
τρέχω εγώ για βοήθεια;" και θα έχει απόλυτο δίκιο.

Η αγορά στην Ελλάδα δεν είναι έτοιμη για το "μπαμ". Και εμείς αυτό που
οφείλουμε να κάνουμε, αν πιστεύουμε σε μια υγιής αγορά, είναι να
προσπαθούμε να προετοιμάσουμε το έδαφος. Είναι όμως φρόνιμο, νομίζω, να
ξέρουμε που πατάμε. Χρειαζόμαστε τους δημόσιους οργανισμούς και τα
ινστιτούτα διότι από μας πληρώνονται, για μας λειτουργούν. Αυτό είναι το
σκεπτικό μου και γι' αυτό εκφράζω την υποστήριξή μου ή και στέλνω και
προσωπικά μηνύματα σε ζητήματα όπως αυτό του ΟΤΕ, του Κτηματολογίου κ.α.

Φιλικά, Νίκος