Re: [Thelug] παραπλάνησαν την Βουλή Αλογοσκούφης και Παπαθανασίου με την σύμβαση της Microsoft

g k giormatsis at gmail.com
Fri Oct 17 16:37:18 EEST 2008

Ενα καλό νέο μου ήρθε απο το Ιόνιο πανεπιστήμιο σήμερα απο ένα σύστημα που
είχα εγκαταστήσει εδω και ένα χρόνο σε HP pavilion με svista . O χρήστης με
πήρε για τους κωδικούς μετα απο κουβέντα με τους συμαθητες του και αφου
πούλησε την ανάλογη μούρη οτι αυτός ξέρει . Κάτι αρχίζει να κουνιέται
επιτέλους ο επιμένων UBUNTU-NIKA !!!!!

Στις 17 Οκτώβριος 2008 3:13 μμ, ο χρήστης Nikos Alexandris <
nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de> έγραψε: