[Thelug] παραπλάνησαν την Βουλή Αλογοσκούφης και Παπαθανασίου με την σύμβαση της Microsoft

Nikos Alexandris nikos.alexandris at uranus.uni-freiburg.de
Fri Oct 17 15:13:08 EEST 2008

On Fri, 2008-10-17 at 13:46 +0300, Socrates Alichanides wrote:

> Το θέμα είναι πώς θα πείσεις την Πίτσα-Κίτσα γραμματέα να βάλει πχ
> OpenOffice?
>
> Και μόνο που θα δει το interface θα φρικάρει.
>
> Για να βάλει linux δε το συζητάω καν, θα πηδήξει από το παράθυρο. :)
> Άσε που πολλοί έχουν ειδικά προγράμματα που το πιο πιθανό είναι να μη
> τρέχουν σε linux (πχ συμβολαιογράφοι).
>
> Αυτή είναι η γνώμη μου.
>
> Σωκράτης

Δεν μπορείς να την πείσεις! Είναι απλό. Το πρόβλημα που πρέπει να λυθεί
άμεσα (και στο οποίο βλέπω με μεγάλη ευχαρίστηση κόσμο ενεργό από την
ελληνική κοινότητα) είναι η Παιδεία: τα σχολεία (Δημοτικά, Γυμνάσια και
Λύκεια) καθώς και η Ανώτατη Εκπαίδευση. Εκεί λαμβάνει χώρα ένα μεγάλο
μέρος της "μάχης" ;-)