Πρόταση βελτίωσης των όρων χρήσης του hellug forum

P. Christeas p_christ at hol.gr
Wed Oct 8 10:49:12 EEST 2008

On Wednesday 08 October 2008, Stavros Temertzidis wrote:
> Συμφωνώ απόλυτα...
> Και κόψτε επιτέλους αυτή τη καραμέλα "Όλοι θέλουν το κακό μας, όλοι τα
> βάζουν με το hellug".
> Έχετε καταντήσει πλέον γραφικοί... Αντ' αυτού ακούστε τον κόσμο, σεβαστείτε
> τον και προσπαθείστε να βελτιωθείτε.
> Δεν γίνεται να τους βγάζετε όλους "τρελούς" και "παρανοϊκούς" επειδή έτσι
> σας βολεύει.

Δεν είναι καραμέλα, είναι άποψη, και δικαιούμαστε κι εμείς να την έχουμε, όσο
ο _σύλλογος_ δέχεται κριτική.
Η άποψή μας[1], είναι ότι ο σύλλογος είναι το τυπικό όργανο, μίας παρέας που
κατά βάση είναι εθελοντές. Αυτό σημαίνει ότι τα μέλη του ΔΣ *δεν* είναι
υποχρεωμένοι να απαντάνε σε όλα και να τρέχουνε για όλα. Κάνουν ο,τι μπορούν.
Το ίδιο ισχύει και για τα υπόλοιπα μέλη και μη-μέλη του hellug.

Για την πρόταση του Ν. Δήμου, έχω να πώ μόνο ένα, προσωπικό, σχόλιο: καμία
φορά, το να γραφτεί ένα κείμενο (νομικίστικο) και να γίνει αποδεκτό από μία
επίσημη ομάδα-επιτροπή είναι ο ορισμός του μπερδέματος. Δεν μπορεί ο καθένας
να απαιτεί (, ελπίζει) να μπεί και η προτασούλα του εκεί. Απλά δεν θα γίνει
και θα έχουμε γκρίνια.

Τέλος, είναι ενοχλητικό να βλέπουμε την "Ένωση Εχθρών των Φίλων του Linux"..
Δηλαδή, όπως είπαν και άλλοι, κάνει ζημιά στην προσπάθειά μας να γίνονται
τόσες δημόσιες συζητήσεις με αρνητικές φωνές. Μια παρέα είμαστε, αμα θέλετε,
γράψτε τους προσωπικά ή πάμε για μπύρες να συζητήσουμε από κοντά τις
αντιρρήσεις σας. Στα archives όμως και στους επισκέπτες να προβάλλουμε τα
θετικά του συλλόγου, την εργασία που έχουν κάνει όλοι αυτοί.

[1] = μου, αλλά υποθέτω από προηγούμενα posts ότι εκφράζω κι άλλους.