Re: Πρόταση βελτίωσης των όρων χρήσης του hellug forum

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Wed Oct 8 03:55:53 EEST 2008

Στις 8 Οκτώβριος 2008 3:30 πμ, ο χρήστης nikos roussos
<nikos at autoverse.net> έγραψε:
> παρά την προτροπή του παναγιώτη, αποφάσισες να συνεχίσεις στο ίδιο υβριστικό
> μοτίβο. η συμμετοχή μου στο παρόν thread τελειώνει εδώ. ζητώ συγνώμη απ'
> όσους παρακολουθούν τη λίστα αν με τα τα δύο τελευταία mails μου διαιώνισα
> μια συζήτηση που τράβηξε μεγαλύτερη προσοχή απ' όση της άξιζε.

Προσωπικά πρόσεξα μόνο μερικά αιχμηρά σχόλια στα emails του Νίκου,
αλλά κανένα υβριστικό μοτίβο.

Αυτό που είδα στα mails, πάντως, είναι ένα άτομο που κυριολεκτικά
_πασχίζει_ να επικοινωνήσει πώς μπορεί να βελτιωθούν κάποια πράγματα
και αντί ένα thumbs-up για τα "patches" λαμβάνει κακίες. Σε μερικά
σημεία μάλιστα θα θεωρούσε κανείς ότι τον βγάζουν και μερικοί τρελό.
Στοιχεία τα οποία, δυστυχώς, θυμίζουν προηγούμενες προσπάθειες
εποινωνίας για βελτίωση διαφόρων ζητημάτων από άλλους επιφανείς open
source contributors.

Τα περισσότερα έργα ΕΛΛΑΚ παρακαλάνε να λάβουν patches, κι εδώ
δίνονται απλόχερα. Κι όταν απορρίπτονται, ο maintainer συνήθως δίνει
μια καλή δικαιολογία, με στόχο όχι μόνο να είναι πλήρως αιτολογημένο
το patch drop, αλλά και να αφήσει μια καλή αίσθηση στον reporter.

Συνεργατικότητα παιδιά, είναι το κλειδί στο ελεύθερο λογισμικό. That
is, άνθρωποι να δουλεύουν μαζί. Τα 'παμε και στο fosscomm... [1].

-δ

 [1]: http://dimitris.glezos.com/box/fosscomm08/community-foo.pdf
 [2]: http://dimitris.glezos.com/weblog/2008/03/26/fosscomm-recap/

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)