Re: Πρόταση βελτίωσης των όρων χρήσης του hellug forum

Nick Demou ndemou at gmail.com
Tue Oct 7 23:17:53 EEST 2008

2008/10/7 Panagiotis Kranidiotis <kranidiotis at vatica.org>:
> ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ!!!!
> Όποιος θέλει συμπεριφορά του συλλόγου απέναντί του, εφάμιλλη Ρωμαίου
> Αυτοκράτορα ας πάει αλλού. Εδώ δεν έχει τέτοια. Έλα βοήθησε και
> διασκέδασε αυτό που κάνεις. Αν περιμένει κάποιος να του γράψουμε ύμνους
> για την τιμή που κάνει να ασχολείται με τον σύλλογο ή να αναφέρουμε το
> όνομα του πρίν από κάθε εκδήλωση ας πάει σε καμιά εκκλησία. Ο σύλλογος
> δεν κάνει για αυτόν και καλό είναι να πάψει να ασχολείται μαζί του.

όλη η επικοινωνία είναι δημόσια: βρες μου ένα σημείο που ζητώ
ιδιαίτερη μεταχείριση, ύμνους και επευφημίες και θα βγω δημοσίως να
δηλώσω ότι είμαι ηλίθιος.

Πόσες φορές πρέπει να σας το εξηγήσω: Έκανα μερικές προσφορές και
περίμενα σε κάθε μια απο αυτές μια ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ απάντηση. Βέβαια αν
μερικοί απο εσάς είστε τόσο ψωροπερήφανοι που προκειμένου να δεχτείτε
ότι ο σύλλογος κάνει ένα απλό αλλά σημαντικό πράγμα με λάθος τρόπο
προτιμάτε να κοροϊδεύεται τον εαυτό σας τότε ότι και να γράψω εγώ πάει
χαμένο.

Ένα άλλο σημείο τώρα: σε ένα μεγάλο μέρος της απάντησης σου προς εμένα
εξηγείς σε όλους εμάς που κάνουμε σκληρή κρητική στον σύλλογο πέντε
πράγματα που θα πρέπει να ξέρουμε και να πράττουμε. Δυστυχώς νομίζω
πως για άλλη μια φορά κοροϊδεύεις τον εαυτό σου έχοντας δημιουργήσει
αυθαίρετα για το πρόσωπο μου μια φανταστική εικόνα  ανεύθυνου και
αμέτοχου τρίτου που δεν νοιάζετε και δεν βοηθάει τον σύλλογο. Και για
να προλάβω τις παιδικές δικαιολογίες: αν η μαύρη εικόνα που
ζωγραφίζεις πιστεύεις ότι ισχύει για κάποιους άλλους που κάνουν σκληρή
κρητική στο σύλλογο και όχι για εμένα τότε μην την στέλνεις σαν
απάντηση όταν εγώ κάνω τι δική μου σκληρή κρητική -- είναι προσβλητικό
χωρίς λόγο. Ορίστε και τα σημεία που η εικόνα που περιγράφεις δεν έχει
καμία σχέση με εμένα:

> Ο Hellug κάνει ότι μπορεί για την διάδοση του Linux και του ΕΛΛΑΚ
> γενικότερα με όσα μέσα διαθέτει και όσο το δυνατό καλύτερα μπορεί.

κάνω ακριβώς το ίδιο με όσα μέσα διαθέτω και όσο το δυνατό καλύτερα

> Ο Hellug συμμετέχει σε εκθέσεις. Μια καλή ευκαιρία για να γνωρίσει
> κάποιος τα μέλη του συλλόγου και να βοηθήσει είναι να έρθει στο
> περίπτερο και να συμμετέχει στην διαδικασία ενημέρωσης. Έτσι απλά.

το ξέρω - την Άνοιξη παραχώρησα εξοπλισμό για το περίπτερο του hellug
στην Αυτονομία και ήρθα 2-3 φορές και γνώρισα τα μέλη του συλλόγου --
έχω τις καλύτερες εντυπώσεις για αυτούς που γνώρισα.

> Αλλά και το πιο απλό δεν σας έχω δεί σε
> κανένα τραπέζι του συλλόγου να πιούμε κάνα κρασί και να γνωριστούμε σαν
> άνθρωποι

έχω έρθει στο εργαστήριο κι έχω πιει καφέ και γνωριστήκαμε σαν άνθρωποι

> O Hellug προσκαλείται και κάνει παρουσιάσεις σε σχολεία για την προώθηση
> του Linux και του ΕΛΛΑΚ. Θα μπορούσε κάποιος να βοηθήσει και να
> πηγαίνουμε σε ακόμη περισσότερα.

το ξέρω πριν λίγους μήνες προσφέρθηκα στη LGU ή στην PUBLIC να είμαι
εφεδρικός ομιλητής σε περίπτωση που δεν βρείτε άλλον - βρήκατε και δεν
με χρειαστήκατε