Πρόταση βελτίωσης των όρων χρήσης του hellug forum

Panagiotis Kranidiotis kranidiotis at vatica.org
Tue Oct 7 08:50:45 EEST 2008

Λοιπόν νομίζω πρέπει να φτιαχτεί ένας σύλλογος "Μισώ τον Hellug".
Πραγματικά πέρα από την επιστήμη της Ψυχολογίας δεν μπορώ να εξηγήσω πια
αυτή την μανία με τον σύλλογο και μάλιστα συνέχεια από ανθρώπους που
είναι έξω από αυτόν και δεν ξέρουν ούτε τους ανθρώπους του συλλόγου ούτε
το έργο του.

Ίσως πρέπει να φτιαχτεί και ένα FAQ για όποιον μισεί τον Hellug να τον
παραπέμπουμε εκεί πρώτα για να μην γράφουμε τα ίδια και τα ίδια.

Λοιπόν.

Ο Hellug είναι ανοιχτός σύλλογος και όχι μασωνική στοά

O Hellug έχει εκλογές και εκλεγμένο ΔΣ.

Ο καθένας μπορεί να εκλεγεί μέλος του ΔΣ αρκεί να συγκεντρώσει τις
απαραίτητες ψήφους.

Όλα τα μέλη έχουν τα ίδια δικαιώματα.

Ο Hellug κάνει ότι μπορεί για την διάδοση του Linux και του ΕΛΛΑΚ
γενικότερα με όσα μέσα διαθέτει και όσο το δυνατό καλύτερα μπορεί.
Προφανώς πάντα μπορεί ακόμα καλύτερα.

Ο Hellug συμμετέχει σε εκθέσεις. Μια καλή ευκαιρία για να γνωρίσει
κάποιος τα μέλη του συλλόγου και να βοηθήσει είναι να έρθει στο
περίπτερο και να συμμετέχει στην διαδικασία ενημέρωσης. Έτσι απλά. Στην
τελευταία Infosystem το διαπίστωσαν αρκετά άτομα. Η DTE είναι κοντά.

O Hellug συμμετέχει σε διάφορες ομάδες διαβούλευσης και επιτροπές.
Όποιος έχει χρόνο και ικανότητα μπορεί σε συνεννόηση πάντα βέβαια με τον
σύλλογο να τον εκπροσωπεί σε αυτές στηρίζοντας τις θέσεις του ώς φορέα.

O Hellug προσκαλείται και κάνει παρουσιάσεις σε σχολεία για την προώθηση
του Linux και του ΕΛΛΑΚ. Θα μπορούσε κάποιος να βοηθήσει και να
πηγαίνουμε σε ακόμη περισσότερα.

Και βέβαια υπάρχουν πάρα πολλά σχέδια για ακόμη περισσότερα πράγματα.
Όποιος πραγματικά θέλει ας έρθει να συμμετάσχει.

ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ!!!!

Όποιος θέλει συμπεριφορά του συλλόγου απέναντί του, εφάμιλλη Ρωμαίου
Αυτοκράτορα ας πάει αλλού. Εδώ δεν έχει τέτοια. Έλα βοήθησε και
διασκέδασε αυτό που κάνεις. Αν περιμένει κάποιος να του γράψουμε ύμνους
για την τιμή που κάνει να ασχολείται με τον σύλλογο ή να αναφέρουμε το
όνομα του πρίν από κάθε εκδήλωση ας πάει σε καμιά εκκλησία. Ο σύλλογος
δεν κάνει για αυτόν και καλό είναι να πάψει να ασχολείται μαζί του.

Όλοι εσείς που φωνάζετε και διαμαρτύρεστε αλλά δεν σας έχω δεί μια φορά
να μοιράσετε ένα φυλλάδιο σε κάποιο event. Δεν σας έχω δεί να βοηθήσετε
σε κάποιο περίπτερο να εξηγείτε στον απλό κόσμο τα πλεονεκτήματα του
Linux και του ΕΛΛΑΚ. Δεν σας έχω δεί να διοργανώνετε κάποιο event να
δείτε την δουλειά που θέλει. Αλλά και το πιο απλό δεν σας έχω δεί σε
κανένα τραπέζι του συλλόγου να πιούμε κάνα κρασί και να γνωριστούμε σαν
άνθρωποι λές και οι ταβερνοσυναντήσεις που κάνουμε είναι σπάνιες ή
κρυφές.

Πάντως αν κάποιος νομίζει ότι μπορεί να κάνει τα πράγματα καλύτερα ας
οργανωθεί συλλογικά για την προώθηση του οτιδήποτε κάνει ας το κάνει και
ας βοηθήσει όπως στο όποιο κοινό στόχο υπάρχει. Από εκεί και πέρα τον
λόγο παίρνει η Ψυχολογία.

Θα αποχαιρετήσω με ένα τραγούδι τον Mody Pythons.

Σφύριξε χαρούμενα, μπορείς,

τουρου τουρούρουρου

Μπές στην φωτεινή πλευρά της ζωής

τουρου τουρουρουρου

Έξω η μιζέρια.

Καλημέρα

Στις 07-10-2008, ημέρα Τρι, και ώρα 02:38 +0300, ο/η effie mouzeli
έγραψε: