Πρόταση βελτίωσης των όρω ν χρήσης του hellug forum

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Sep 11 11:10:19 EEST 2008

On Thu, 11 Sep 2008 10:52:37 +0300, "Nick Demou" <ndemou at gmail.com> wrote:

> Αυτή την πρόταση την βρίσκω επίσης πολύ καλή (ακριβής, ξεκάθαρη και σύντομη)
> +1 για να προστεθεί στην τελευταία παράγραφο του  προτεινόμενου κειμένου

> αυτό καλύπτεται νομίζω πληρέστερα και σαφέστερα από την τελευταία
> παράγραφο ως έχει:
>
> # Δεν παρέχουμε κανενός είδους εγγύηση για το περιεχόμενο που έχουν
> # δημοσιεύσει τα μέλη του φόρουμ. Ο κάθε επιμέρους συγγραφέας του
> # δημοσιευμένου υλικού είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για τις δημοσιεύσεις
> # του και εκφράζει τις προσωπικές του απόψεις και όχι απαραίτητα τις
> [...]

Και ναι και όχι.  Το τρέχον κείμενο είναι μια καλή προσπάθεια να
«καλυφθεί ο σύλλογος από την υποχρέωση να επιβλέπει τι γράφεται».

Αυτό που πρότεινα πιο πριν δεν καλύπτει μόνο την αναίρεση της υποχρέωσης
να επιβεβαιώνεται η εγκυρότητα αυτών που γράφονται αλλά μεταφέρει 100%
την ευθύνη του φιλτραρίσματος και χρήσης του κειμένου στον _αναγνώστη_.
Είναι κάτι σαν "το BSD license για forum posts", με τη λογική: εμείς το
στήσαμε το forum, και γενικά έχουμε το νου μας για το τι γράφεται, αλλά
η τελική επιλογή για το τι θα κάνετε με το περιεχόμενο που παρέχουμε στο
φόρουμ είναι 100% δική σας και μόνο δική σας.  Δεν εγγυώμαστε ούτε ΚΑΝ
την ιδέα ότι το περιεχόμενο ΜΠΟΡΕΙ να είναι χρήσιμο για κάποιο σκοπό, κλπ.

Αντί να προσπαθούμε να καλύψουμε όλα τα πιθανά σενάρια χρήσης ή
κατάχρησης του φόρουμ, είναι πιο εύκολο να πούμε από την αρχή απλά και
ξεκάθαρα πως «ό,τι υπάρχει εδώ είναι ελεύθερα διαθέσιμο, αλλά μη μας
σκοτίζεται αν δε σας αρέσει το χρώμα του bikeshed[1] που χτίσαμε αυτή τη
βδομάδα, και κυρίως μην έρθετε και μας κάνετε καμιά μήνυση επειδή εσείς
το προτιμάτε πορτοκαλί με πράσινες βούλες».

[1] http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/faq/misc.html#BIKESHED-PAINTING