Re: Τα «καλά» του eBanking (WebBanking)

Vivia Nikolaidou vivia at ee.auth.gr
Fri Jul 25 17:42:27 EEST 2008


On Fri, 25 Jul 2008, Σπύρος Γεωργαράς wrote:

> Αυτό ακριβώς έκανα στις 11/04/08 με έμβασμά μου προς τον λογαριασμό της 
> TELEDOME στην Αγροτική τράπεζα, το οποίο μου αναφέρθηκε από το σύστημα ότι 
> διεκπεραιώθηκε, μου έγινε χρέωση του ποσού και της αντίστοιχης προμήθειας, 
> και νόμιζα ότι όλα ήταν καλά μέχρι που πριν μέρες η TELEDOME μου «έκοψε» το 
> τηλέφωνο, αφού είχα απλήρωτες οφειλές.
>
> Ψάχνοντάς το, ανακάλυψα ότι η παραπάνω πληρωμή μου δεν εμφανίζονταν στο 
> λογαριασμό της TELEDOME. Τσεκάραμε (και διπλο-τριπλο-τσεκάραμε τα στοιχεία 
> που είχα χρησιμοποιήσει στο έμβασμα) και τα βρήκαμε όλα οκ. Τους έβαλα λοιπόν 
> να ψάχνουν, αφού τους έστειλα και τις αποδείξεις (εκτυπώσεις) της πληρωμής 
> που είχα από το eBanking, με FAX
>
> Αφού μετά από δύο μέρες η TELEDOME με διαβεβαίωσε ότι δεν υπάρχει τέτοια 
> πληρωμή - και δεν είχα λόγω να μην τους πιστέψω, είπα να το ψάξω και με την 
> τράπεζά μου.
>
[...]
>
> Εκεί ένας αγενέστατος «κύριος» - ο οποίος τελικά ήταν ο διευθυντής ή ο 
> υποδιευθυντής - άρχισε να μου επαναλαμβάνει ότι η τράπεζα δε φέρει καμία 
> ευθύνη και τέτοια. Στη συνέχεια εμφανίστηκε και ο υπάλληλος με τον οποίο είχα 
> μιλήσει την προηγούμενη ημέρα και μου επιβεβαίωσε ότι η εντολή στάλθηκε από 
> την Εθνική στην Αγροτική - οπότε από πλευράς τους όλα ήταν εντάξει - και τώρα 
> θα πρέπει να το ψάξω μόνος μου με την Αγροτική.
>
[...]
>
> Από Δευτέρα λοιπόν ξεκινάω τη διαδικασία αλλαγής τράπεζας - ακόμα κι αν δεν 
> ευθύνεται, θα έπρεπε οι υπάλληλοι της να είναι πιο ευγενείς.
>

Ευχαριστούμε για την προειδοποίηση! Συμπέρασμα: να διαβάζουμε πάντα τους 
όρους χρήσης, όταν πρόκειται για οικονομικές συναλλαγές... γιατί μετά άντε 
να βρεις το δίκιο σου!

Ένα παρόμοιο περιστατικό είχε συμβεί και στον πατέρα μου με κάποια πληρωμή 
μέσω του web banking της Πειραιώς - εδώ να επιβεβαιώσω ότι δουλεύει άψογα 
σε Linux, τουλάχιστον με Firefox. Στην προκειμένη περίπτωση, βέβαια, το 
λάθος ήταν στην εταιρεία που είχε λάβει την πληρωμή και ... την έψαχνε σε 
λάθος λογαριασμό (!). Πάντως, απ'ό,τι θυμάμαι, ήταν εξυπηρετικότατοι. 
Επίσης, στους όρους χρήσης αναφέρεται το εξής:

6. Η Τράπεζα αναλαμβάνει την υποχρέωση της καλής και έγκαιρης εκτέλεσης 
των διαβιβαζομένων εντολών του συνδρομητή, μόλις αυτές ληφθούν από τα 
συστήματα της Τράπεζας και σύμφωνα με τις οδηγίες εκτέλεσης του 
συνδρομητή.

Ελπίζω να βοηθήσω λίγο στην επιλογή σε όσους "ψάχνονται", επειδή σίγουρα 
ένα κριτήριο είναι το αν και κατά πόσον έχεις την εγγύηση ότι δε θα χάσεις 
τα χρήματά σου αν κάτι πάει στραβά.

Βίβια
-- 
This message has been scanned for viruses and
dangerous content by MailScanner, and is
believed to be clean.



More information about the Hellug mailing list