Re: Kαλοκαιρινό event

Παναγιώτης Κατσαλούλης panayotis at panayotis.com
Thu Jul 10 00:58:41 EEST 2008

On 09 Ιουλ 2008, at 10:32 ΜΜ, Thanos Kyritsis wrote:

> Εγώ θα πρότεινα κάτι πιο παραδοσιακό και προσγειωμένο για τα γούστα
> και
> τα κυβικά του συλλόγου. Ένα ήρεμο απογευματάκι καθημερινής σε κάποια
> καφετέρια με τραπέζια έξω όπου θέλετε στην περιοχή των Εξαρχείων ή
> στην
> ευρύτερη περιοχή του κέντρου, δίπλα από τις τόσες συγκοινωνίες που
> βολεύουν όλα τα μέλη του συλλόγου στο να έρθουν εκεί (και για
> να μην κοροϊδεύει ο Ρικούδης πως τις πρώτες 2 ώρες στο Olympico θα
> λέμε
> πώς καταφέραμε να φτάσουμε ....)

Η αλήθεια είναι πως δεν έχεις και άδικο...
Αυτό το σκευτόμουν και εγώ (και το είπα ήδη σε προηγούμενο post) πως
θα είναι δύσκολο να μας βολέψουν (ειδικά αν είναι Σάββατο).
Το σημαντικό είναι πως πρέπει να γίνει κάτι ΑΜΕΣΑ, αλλιώς θα την έχουν
κοπανίσει οι περισσότεροι για διακοπές (ίσως έπρεπε να είχε προταθεί
πιο νωρίς, αλλά ό,τι έγινε, έγινε).

Και όχι μόνο αυτό, αλλά παραδοσιακά θα σηκώσουμε τον κόσμο στο πόδι...
γι'αυτό πηγαίναμε συνήθως Εξάρχεια.
Μήπως είναι προτιμότερο να ακολουθήσουμε αυτό το «πρότυπο» και να
πούμε π.χ. την ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (για να προλάβουμε όσους φύγουν από το
Σάββατο) ;

(ή αν προτιμάτε τελικά κέντρο, όπου βολεύουν οι συγκοινωνίες, ας το
συζητήσουμε...)

Όπως και να έχει θα είναι καλό να πάρουμε μια απόφαση άμεσα, γιατί ο
χρόνος πιέζει...