Kαλοκαιρινό event

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Wed Jul 9 22:32:06 EEST 2008

On Wednesday 09 July 2008, Παναγιώτης Κατσαλούλης wrote:

> Ας ξεκινήσει λοιπόν αυτό το thread για
> όσους ενδιαφέρονται - καθώς και
> προτάσεις τόσο ως προς το χρόνο όσο και
> ως προς τον τόπο.

Ερρμμμ, λέτε για Olympico καλοκαιριάτικα στην παραλιακή και μάλιστα
Σάββατο (aka μέρα που θα γίνεται της μουρλής), για πολλά
άτομα σε μια trendy καφετέρια που έχει 90% καναπέδες για 2 άτομα δίπλα
στο κύμα και 10% τραπεζάκια για 4 άτομα και με το ζόρι.

Εμένα μου φαίνεται κομματάκι δύσκολο να δεχθούν τόσο μεγάλη παρέα (και
κομματάκι άβολο για εμάς αν τελικά πούνε ναι και μας βάλουν σε καμιά
στριμωγμένη γωνία).

Εγώ θα πρότεινα κάτι πιο παραδοσιακό και προσγειωμένο για τα γούστα και
τα κυβικά του συλλόγου. Ένα ήρεμο απογευματάκι καθημερινής σε κάποια
καφετέρια με τραπέζια έξω όπου θέλετε στην περιοχή των Εξαρχείων ή στην
ευρύτερη περιοχή του κέντρου, δίπλα από τις τόσες συγκοινωνίες που
βολεύουν όλα τα μέλη του συλλόγου στο να έρθουν εκεί (και για
να μην κοροϊδεύει ο Ρικούδης πως τις πρώτες 2 ώρες στο Olympico θα λέμε
πώς καταφέραμε να φτάσουμε ....)

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?