Απάντηση από το κτηματολόγιο ΑΕ!

nikos roussos nikos at hellug.gr
Tue Jul 1 13:10:43 EEST 2008

On Tue, 01 Jul 2008 11:23:39 +0300
Christos Ricudis <ricudis at itc.auth.gr> wrote:

> To krithrio ths "isotimhs metaxeirishs politwn" kalyptetai plhrws apo to
> "ta grafeia mas einai anoixta gia olous tous polites". H isotimia
> brisketai panta ston elaxisto koino paronomasth.

εννοείς πως δεν τίθεται θέμα "ισότιμης μεταχείρισης πολιτών στις ηλεκτρονικές
υπηρεσίες των δημοσίων υπηρεσιών";

καλά κάνεις και φέρνεις το παράδειγμα του ρώσικου tank, αλλά το θέμα είναι να
πιστοποιούν τις υπηρεσίες που προσφέρουν με βάση κάποιο ανοικτό standard και
όχι με βάση συγκεκριμένες εφαρμογές (κλειστές ή ανοικτές).

πχ. αν το site του κτηματολογίου ήταν συμβατό με τα w3c πρότυπα και δεν
έπαιζε στον firefox δεν θα είχαμε κανένα λόγο να απαιτήσουμε τίποτα. ομοίως
αν το format των ερτ archives ήταν ανοικτό θα ήταν δικό μου πρόβλημα ποιον
player θα επέλεγα τελικά.

εννοείται πως στο θέμα της συμπεριφοράς συμφωνώ μαζί σου. ακόμα και ανίκανοι
να είναι οι web designers (συνήθως οι designers φταίνε και όχι οι developers)
δεν χρειάζεται να γίνουμε και μεις ανίκανοι άρθρωσης σοβαρού λόγου.

--
nikos roussos
pgp: 1AFCC7D3